بررسی صلاحیت کاندیداهای دوره جدید شورای مرکزی، طبق برنامه

بررسی صلاحیت کاندیداهای دوره جدید شورای مرکزی، طبق برنامه


بررسی صلاحیت کاندیداهای دوره جدید شورای مرکزی، طبق برنامه

تعداد ۱۲۲ نفر اعضای هیئت مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها برای عضویت در دوره جدید شورای مرکزی ثبت نام کرده اند .
مهندس منصور بهادری رئیس هیئت اجرایی انتخابات هشتمین دوره این شورا در گفتگو با روابط عمومی شورای مرکزی با اعلام این خبر گفت: در مدت یک ماه فرصتی که برای ثبت نام داوطلبان عضویت در شورای مرکزی در نظر گرفته شده بود ، ۴۸ نفر در رشته عمران، ۲۷ نفر در رشته معماری، ۱۴ نفر در رشته برق، ۱۱ نفر در رشته مکانیک و ۱۰ نفر در رشته نقشه برداری ثبت نام کردند و در رشته‌های شهرسازی و مکانیک نیز هر کدام شش نفر کاندیدا شدند.
به گفته دبیر اجرایی شورای مرکزی در ترکیب این شورا ۲۵ نفر اعضای اصلی خواهند بود که به ترتیب شامل: عمران ۱۰ نفر، معماری شش نفر، برق و مکانیک هر کدام سه نفر و نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک هرکدام یک نفر به شورای مرکزی راه خواهند یافت و از هر رشته یک نفر نیز عضو علی‌البدل شورای مرکزی خواهد بود.
مهندس بهادری با اشاره به اینکه انتخابات امانت گرانبها برای برگزارکنندگان، کاندیداها و رای دهندگان به شمار می‌رود، از اجرای روند بررسی صلاحیت کاندیداها طبق برنامه زمانبندی شده خبر داد.
دبیر اجرایی شورای مرکزی اضافه کرد: از آنجا که جامعه نیم میلیونی سازمان نظام مهندسی ساختمان از افراد نخبه، تحصیلکرده و فرهیخته تشکیل شده است، انتظار می رود مانند سایر شئون خود در برگزاری انتخابات درون سازمانی نیز الگو بوده و با انتخاب افراد اصلح، خوشنام و دارای سوابق اجرایی و مدیریتی معتبر به سایر صنوف و قشرهای جامعه درسی بزرگ مبنی بر اجتناب از ارجحیت تعصبات قومی و زبانی، ائتلافی و جریانی و رشته ای در امر انتخاب دهند.
به گفته وی اهمیت این موضوع از آنجائی ناشی می شود که در جریان این انتخابات سرنوشت امورات مشترک سازمان ها در سه سال آتی به دست کسانی سپرده خواهد شد که در این آزمون از جامعه نظام مهندسی ساختمان مهر تائید بگیرند. توجه به این نکته ضروری است که در امر انتخاب می بایست به مصالح عمومی جامعه نظام مهندسی ساختمان و اعتلای این نهاد جوان، کارآفرین و موثر در امر اقتصاد توجه نمود.
در همین راستا هیئت اجرایی انتخابات دوره هشتم با رعایت امانت داری و با حساسیت ویژه‌ای صلاحیت کاندیداها را بررسی و از تمامی توان و ابزارهای خود جهت تحقق یک انتخابات باشکوه  با حضور حداکثری اعضای هیات عمومی استفاده خواهد نمود.این هیئت دوری از هرگونه حب و بغض و دوری از هرگونه شائبه‌ای مبنی بر خدشه دار شدن اصل شفافیت، عدالت و مساوات را از رسالت های اصلی خود دانسته و آن را در تمامی مراحل کار از اطلاعیه‌های پیش از ثبت نام تا اعلام نتایج بر خود فرض دانسته و از هیچ گونه تلاشی مبنی بر  تسهیل امور مربوط به انتخابات دریغ نخواهد کرد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات