تشکیل پنجمین جلسه کانون تفکر با موضوع مهندسی آموزش

تشکیل پنجمین جلسه کانون تفکر با موضوع مهندسی آموزش

کانون تفکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد پنجمین نشست خود را با موضوع مهندسی آموزش روز بیستم خرداد در سالن جلسات سازمان پیگیری کرد.
در این نشست که جمعی از مهندسین علاقمند وصاحبنظر حضور داشتند، پتانسیل های سازمان در زمینه های آموزش و نیز تفاهم نامه مشترک سازمان با اداره کل آموزش های فنی و حرفه ای در زمینه موارد آموزشی مربوط به مهندسان پیگیری شد و هر یک از حاضران دیدگاه‌های خود را در این زمینه مطرح کردند.
برگزاری دوره های آموزشی بر مبنای نظرسنجی از کلیه اعضا و توجه ویژه به آموزش های فنی و کارگاهی، از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.
حاضران همچنین خواستار گسترش آموزش های مربوط به مهارت ورزی برای مهندسان شدند. ضرورت ارائه آموزش های مرتبط با مشتری مداری و بحث کسب و کار نیز از سوی برخی علاقه مندان مطرح شد تا دوره‌های آموزشی مهارت‌های کسب و کار و بازاریابی و نحوه برقراری ارتباط مهندسان و مشتریان به آنان آموزش داده شود.
از دیگر محورهای مطرح شده در این نشست نظرسنجی و نیازسنجی حاصل از مستند سازی پروژه های اجرا شده در سازمان بود تا عناوین آموزشی از دل نقد روندهای موجود حاصل شود .
در این جلسه دکتر سالاری در بیان سیاست‌های کلی آموزشی سازمان ، به دسته بندی مخاطبان دوره های آموزشی و نیز استفاده از فناوری‌های نوین در ارائه آموزش ها اشاره کرد.
دو تن از نمایندگان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای نیز که بعنوان مدعو در جلسه حضور داشتند، سیاست‌های کلی حوزه متبوع خود را بیان کردند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات