تدوین و تایید نظام نامه ارجاع نظارت در شورای مرکزی

تدوین و تایید نظام نامه ارجاع نظارت در شورای مرکزی


تدوین و تایید نظام نامه ارجاع نظارت در شورای مرکزی

جلسه نهایی تهیه نظامنامه ارجاع نظارت روز سه شنبه چهارم تیر ماه برگزار شد و همه بندهای نظامنامه مورد بازنگری و ویرایش نهایی و تائید حاضران قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی این نظام‌نامه در ۱۱ ماده و ۸ تبصره تنظیم گردیده است.
در جلسه مذکور میزان ارجاع کار ها و یا میزان آزادسازی ظرفیت‌ها مورد بحث قرار گرفت و نحوه عمل به بند دوم ماده ۲۹ از فصل هفتم آیین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به منظور اجرای مناسب کار بین مهندسان و در نظر گرفتن تناسب متراژ کارهای نظارت مشخص گردید. بر اساس مفاد این نظام‌نامه به هیئت مدیره راساً اجازه داده می‌شود که در هر مقطع زمانی با توجه به میزان کارهای قبلی و ظرفیت مهندسین از لحاظ میزان اشتغال و یا درصد ازادسازی ظرفیت در ابتدای هر سال مشروط بر آنکه ظرفیتی که آزادسازی می‌شود بیش از ظرفیت کل شخص نباشد اقدام نمایند.
طبق گفته مدیر فنی شورای مرکزی آنچه در این جلسه مورد نقد و بررسی قرار گرفت کلیات نظام نامه بود و قرار شد پس از تایید شورای مرکزی و ارسال به وزارت راه و شهرسازی در طول دوره اجرا سازی در نظام نامه نیز کارگروه یاد شده به ارزیابی و رفع اشکالات احتمالی آن اقدام کند بر این اساس اگر تغییر در مفاد نظامنامه در شورای مرکزی و وزارت راه و شهرسازی صورت گیرد مجددا جهت انجام اصلاحات به کارگروه انجام می شود تا به نتیجه نهایی برسد

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات