شورای مرکزی می تواند رکن توسعه کشور باشد

شورای مرکزی می تواند رکن توسعه کشور باشد.
مهندس رجبی رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که در جمع اعضای هیئت مدیره های سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها در بیست و دومین اجلاس هیئت عمومی سازمان سخن می گفت با تاکید بر این مطلب افزود:
قانون برای سازمان نظام مهندسی ساختمان رکن تعیین کرده و این رکن مهم، شورای مرکزی است.
به عقیده مهندس رجبی هیات مدیره استان‌ها می توانند موجب یا مانع توسعه نظام مهندسی و کیفیت ساخت و ساز باشند؛ چرا که چشم انداز و افق  حوزه های کار و فعالیت باید توسط سازمان‌ها بر اساس قانون تعریف شود.
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی ، رجبی یکی از مهمترین زمینه های رسیدن به آرامش در سازمان های نظام مهندسی ساختمان را آرامش در ارتباط بین سازمان و وزارتخانه عنوان کرد.
وی سپس به تشریح برخی دستاوردهای مهم شورای مرکزی در دوره هفتم پرداخت و گفت:
تعاملات سازمان با خارج از کشور شروع شده و با وزارت تحقیقات آلمان تفاهم نامه ای منعقد گردیده که ۲۵ نفر از مهندسان تاسیسات حرارتی و برودتی را آموزش داده و گواهی صادر نماید.
وی ابراز امیدواری کرد در آینده نه چندان دور و در دوره جدید فعالیت شورای مرکزی ،مجوزهای کار در اروپا در اینخصوص اخذ گردد.
مهندس رجبی قدم بعدی را ارتباط با سازمان یونسکو دانست که این ارتباط نیز می بایست پیگیری گردد.
از دیدگاه رئیس شورای مرکزی یکی از محاسن تقابلات سال گذشته این بود که مهندسین متوجه شدنددر حوزه  های تخصصی می بایست اتحاد و صعه صدر داشته باشند تا بتوانند از مراحل بحرانی عبور کنند. افزایش سطح حساسیت در جامعه نسبت به سازمان نظام مهندسی ساختمان  نیز زمینه ساز این مهم است که در برخی از طرح ها در استان‌ها باید مداخله صورت گیرد.
رجبی اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان می بایست بازوی تخصصی و فنی دستگاه‌های اجرایی باشد که می‌توان در اینخصوص برای رونق مسکن به وزارت راه و شهرسازی کمک کرد و به عنوان محرکی در بحث سرمایه گذاری  و ساخت و ساز از طریق اعصای سازمان عمل نمود.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان یک انجمن در شهر اصفهان می باشد

      نظرات