معاون وزیر راه و شهرسازی:  اختلاف نظرها وضعیت سازمان را بهبود می بخشد

معاون وزیر راه و شهرسازی: اختلاف نظرها وضعیت سازمان را بهبود می بخشد



هوشنگ عشایری در حاشیه بیست و یکمین اجلاس سازمان نظام مهندسی ساختمان در گفتو گو با روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور درباره ضرورت های برگزاری اجلاس گفت: برگزاری اجلاس سازمان نظام مهندسی یک الزام قانونی است. بنابراین اجرای آن ضرورت دارد. علت اصلی قانونی کردن این موضوع، تصویب بودجه و لایحه سالانه سازمان است که باید در این مجمع تصویب شود. از سوی دیگر در این اجلاس تصمیمات کلان برای کیفیت ساخت و ساز و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گرفته می شود.معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است اختلاف نظرهایی که بین اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان وجود دارد در اجلاس مطرح و باعث بهبود وضعیت فعلی سازمان نظاممهندسی می شود.

وی، اضافه کرد: به طور طبیعی در اجلاس های سازمان نظام مهندسی ساختمانرایزنی هایی بین مدیران ارشد کشور و بحث های جانبی بین اعضای سازمان در حاشیه اجلاس صورت می گیرد و نقطه نظرات و دیدگاه ها تبادل می شود. از چند ماه گذشته تاکنون بحث هایی که بین سازمان نظام مهندسی و وزارت راه و شهرسازی شکل گرفته، به یکی از موضوعات داغ روز تبدیل شده است که برگزاری این اجلاس می تواند تا حدودیاختلاف نظرها را برطرف کند.

وی در پایان با بیان این که اختلاف نظرهایی که بین اعضای سازمان وجود دارد،باعث بهبود وضعیت فعلی می شود، گفت: هنگامی که سازمانی مانند سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با ۵۰۰ هزار عضو شکل می گیرد، تفاوت سلیقه و خواسته مطرح خواهد شد،بنابراین هر یک از اعضا خواسته های متفاوتی دارند. این اجلاس می تواند به تجمیع نظرات متعارض اعضا کمک کند و به یک نقطه اشتراک برای بهبود کیفیت برنامه های آینده سازمان دست یابند.


لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات