رئیس هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان:
برگزاری انتخابات سالم و جلب مشارکت گسترده مهندسان هدف اصلی هیات اجرایی بوده است/مشارکت بالا در مازندران در قیاس با سایر استان ها

رئیس هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان: برگزاری انتخابات سالم و جلب مشارکت گسترده مهندسان هدف اصلی هیات اجرایی بوده است/مشارکت بالا در مازندران در قیاس با سایر استان ها

رئیس هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان:
برگزاری انتخابات سالم و جلب مشارکت گسترده مهندسان هدف اصلی هیات اجرایی بوده است/مشارکت بالا در مازندران در قیاس با سایر استان ها



به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ، هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران روز جمعه ۱۳مهرماه به مدت ۹ساعت در نهایت صحت و دقت برگزار شد .در این انتخابات ۳۴هزار و ۵۰۰ نفر حائز شرایط رای دهی بودند که از این تعداد بیش از ۷هزار نفر به پای صندوق های رای آمدند و به کاندیداهای مورد نظر خود رای دادند.

وی اظهار داشت: هدف اصلی هیات اجرایی انتخابات برگزاری انتخابات سالم و جلب مشارکت گسترده مهندسان در این عرصه مهم صنفی و سرنوشت ساز بوده است.

مهندس بخشنده با اشاره به اقدامات هیات اجرایی در فرایند برگزاری انتخابات گفت : اقدامات این هیات که از چهار ماه پیش آغاز شد و به برگزاری انتخابات ختم شد توام با قانونمداری ، عدالت محوری و امانت داری و صیانت از آرای اعضا بوده است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات ضمن قدردانی از حضور جامعه مهندسی در این انتخابات بیان داشت: استان مازندران در قیاس با سایر استان ها با مشارکت بیش از ۲۰درصد از اعضا دارای مشارکت خوبی بوده و حضور تک تک مهندسان را در این عرصه ارج می نهیم.

مهندس بخشنده ادامه داد: تغییرات جوی ،باد و طوفان و بارندگی شدید در روز انتخابات که از بعدازظهر نیز شدت یافت در میزان مشارکت تاثیر گذار بود.

وی با بیان اینکه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد اظهار داشت: در این انتخابات ۹۰ صندوق رای الکترونیکی در ۱۸ حوزه اخذ رای قرار داشت که تمامی مراحل از احراز هویت تا شمارش آرا به صورت مکانیزه و با بالاترین ضریب امنیت صورت گرفت.

مهندس بخشنده افزود: ۲۰۰ نفر شامل اعضای هیات اجرای ، دستگاه نظارت ، حراست ، مسئولین و کاربران فنی در تمامی حوزه های اخذ رای  ، روند اجرای انتخابات تمام مکانیزه را برعهده داشتند.

در این انتخابات ۴۵ کاندیدا برای کسب ۱۵ کرسی اصلی و ۷ کرسی علی البدل هیات مدیره به رقابت پرداختند که در نهایت در رشته معماری خانم سودابه مهری با ۳۰۸۲ رای ، آقایان مهران فرصت با ۲۵۷۸ رای ، مصطفی خاوری نژاد با ۲۲۹۱ رای به عنوان اعضای اصلی و مهندس علی اکبرزاده قربانی با ۱۴۹۱ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

وی افزود: آقایان عادل منصور کیایی با ۱۶۳۶ رای به عنوان عضو اصلی شهرسازی و محمود میثاقی با ۱۴۱۹ رای به عنوان عضو علی البدل شهرساز انتخاب شدند و در رشته عمران آقایان محسن قربانی با ۲۶۴۳ رای ، سیدحمیدرضا مسیبی با ۲۵۶۷ رای ، علی محمدنیا اطاقسرا با ۲۵۴۳ رای ، تورج نائیج پور ۲۵۱۷ رای ، حسین نعمتیان جلودار ۲۴۳۵ رای ، جلال نوراله زاده زواردهی ۲۳۱۰ رای به عنوان اعضای اصلی و حمید سفیدگر بائی با ۲۲۹۲ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

مهندس بخشنده ادامه داد: آقایان سیف اله علی نیا با ۲۶۷۳ رای به عنوان عضو اصلی و سیدمیراله حسینی با ۱۵۱۲ رای به عنوان عضو علی البدل مکانیک انتخاب شدند .در رشته برق آقایان محمد فیروزیان با ۲۸۱۵ رای و احمدرضا گران با ۲۵۰۰ رای به عنوان اعضای اصلی و مهرداد اسمعیلی با ۱۵۸۱ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند. در رشته نقشه برداری آقایان جواد مهجوریان نماری با ۲۴۹۳ رای به عنوان عضو اصلی و محسن اکبرزاده با ۲۰۱۴ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات بیان داشت: در رشته ترافیک آقایان فرشیدرضا حقیقی با ۲۸۲۱ رای به عنوان عضو اصلی و نادعلی رمضانپور با ۲۵۳۷ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات