مراسم تودیع و معارفه هیات مدیره دوره های هفتم و هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه هیات مدیره دوره های هفتم و هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه هیات مدیره دوره های هفتم و هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان در دفتر معاونتهماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان برگزار شد.
در این مراسم که شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان و سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان، شهردار سنندج، مدیران راه و شهرسازی و اعضای هیات مدیره دوره هفتم و منتخبین دوره هشتم و همچنین دیگر مسئولین استانی حضور داشتند از زحمات هیات مدیره دوره هفتم تقدیر بعمل آمد و احکام هیات مدیره دوره هشتم نیز اهدا شد..
مهندس خسرو ویسی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان و عضو دستگاه نظارت هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان کردستان گزارشی از روند برگزاری انتخابات را ارائه نمود.
وی ضمن تقدیر از حضور مهندسین استان آماری از درصد مشارکت مهندسین به تفکیک شهرستان و همچنین رشته های هفتگانه سازمان را اعلام نمود.
وی با اعلام اینکه ۲۱.۴ درصد اعضا در این انتخابات حضور داشتند افزود: بیشترین میزان مشارکت مربوط به بانه ۴۱.۵ و کمترین میزان نیز مربوط به سنندج با ۱۵.۸ بوده است.
در این مراسم همچنین مهندس امید محمودی رئیس سازمان گزارشی مختصر از فعالیت های هیات مدیره در دوره هفتم را ارائه نمود.
مهندس جمال قناعت عضو هیات مدیره و شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و کشور نیز از فعالیت های هیات اجرایی و نظارت انتخابات در برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه و سالم تقدیر نمود.
مهندس شهرام ملکی نیز طی سخنانی بر اهمیت سازمان نظام مهندسی و جایگاه آن در توسعه استان تاکید کرد.
مهندس لهونیان و مهندس صیدی نیز طی سخنانی بر همکاری سازمان در ارتقای ساخت و ساز های اصولی تاکید کردند.
در پایان نشست از فعالیت و تلاش دستگاه نظارت، هیات اجرایی و هیات مدیره هفتم تقدیر بعمل آمد و همچنین احکام هیات مدیره هشتم اهدا گردید.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان یک انجمن در شهر سنندج می باشد

      نظرات