دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با ریاست سازمان

دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با ریاست سازمان

مهندس مهدی حیدری زاده به همراه تعدادی از معاونین خود با حضور در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با مهندس عسکری دیدار و انتخاب ایشان و هیات مدیره جدید سازمان را تبریک گفتند.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه استاندارد سازی ساختمان های بزرگ اداری و صنعتی در دست اقدام است خواستار تسریع در فراگیر شدن این امر گردید. ایشان با اشاره به جایگزینی فیبر نوری به جای سیم و کابل های مسی  گفت : کلیه اتصالات و المان های فیبر نوری از حساسیت بالایی برخوردا هستند و به نوبه خود خطر ناک می باشند و در خیلی از ساختمان ها این موارد پیش بینی نشده، تقاضا داریم آموزش های لازم در این زمینه به مهندسان ارایه گردد.
مهندس عسکری نیز ضمن عرض خوش آمدگویی به ایشان، خواستار تعامل هرچه بیشتر نظام مهندسی و مخابرات جهت آشنایی مهندسان با تکنولوژی های نوین ارتباطی و به کارگیری آنها در امر ساخت و ساز شد.
ایشان افزود : هیات مدیره جدید به دنبال انجام کار روز مره نیست ما آماده ایم تا کارهای شاخصی را در حوزه ساختمان و تکنولوژی در سازمان نهادینه نماییم و از همکاری شرکت مخابرات نیز استقبال می کنیم .
در ادامه جلسه در زمینه بازچرخانی آب، فناوری های نوین ساخت و مصالح، تکنولوژی فیبر نوری و نقش آن در ساخت و ساز و آسایش ساکنین ساختمان ها بحث و تبادل نظر گردید.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان یک انجمن در شهر اصفهان می باشد

      نظرات