بازدید مهندس عسکری و اعضای هیات مدیره از نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

بازدید مهندس عسکری و اعضای هیات مدیره از نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

در دومین روز برپایی هفدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، رئیس سازمان مهندس عسکری به همراه مهندس محجوب و مهندس طاهری اصل از اعضای هیات مدیره و مهندس کاویانیان رئیس گروه تخصصی مکانیک پس از حضور در غرفه سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن ملاقات با اعضای سازمان و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران به بازدید ازغرفه ها ی نمایشگاه پرداختند و از نزدیک با صاحبان صنایع در زمینه های مختلف فنی و نحوه تعامل سازمان و صنایع به بحث و گفتگو پرداختند .

مهندس عسکری در این بازدید، حمایت سازمان نظام مهندسی ساختمان را از تولیدات داخلی اعلام و بیان داشت : نظام مهندسی آماده همکاری با صنایع داخلی مرتبط با ساختمان در زمینه ترویج و گسترش استفاده از تولیدات داخلی و مصالح استاندارد در صنعت ساخت و ساز می باشد . ایشان ضمن اشاره به اینکه تحریم ها باعث ایجاد فرصت برای صنایع داخلی شده است افزود : باید ارتباط بین صنایع و اعضای سازمان با آموزش هرچه بیشتر فن آوری و تکنولوژی های روز افزایش یابد تا موجبات رشد و تعالی این صنایع فراهم گردد .

شایان ذکر است این نمایشگاه با حضور بیش از ۷۵ شرکت تولیدی داخلی و خارجی و نمایندگی ها معتبر از تاریخ ۲۹ آبان الی ۲ آذر از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

بازدید اعضای سازمان با ارائه کارت عضویت به صورت رایگان امکانپذیر می باشد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان یک انجمن در شهر اصفهان می باشد

      نظرات