نشست صمیمی رئیس سازمان با مدیر و پرسنل واحد خدمات مهندسی

نشست صمیمی رئیس سازمان با مدیر و پرسنل واحد خدمات مهندسی

رئیس سازمان، در نشستی با مدیر و پرسنل واحد خدمات مهندسی سازمان بر اهمیت منابع انسانی در سازمان های خدماتی از جمله سازمان نظام مهندسی ساختمان و اولویت رضایت ارباب رجوع تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، در جلسه ای که روز سه شنبه ، سیزدهم آذرماه در محل سازمان و با حضور رئیس ، نائب رئیس دوم و پرسنل واحد خدمات مهندسی سازمان برگزار شد نظرات ، پیشنهاد و مشکلات واحد خدمات مهندسی به صورت مبسوط گزارش گردید و رئیس سازمان با تاکید بر اهمیت توانمندی افراد در پیشرفت و ارتقاء جایگاه سازمان، رویکرد به آینده و استفاده از کلیه ظرفیت های موجود در قالب پیشنهادهای کاربردی و اجرایی کارکنان را خواستار شد.

دکتر سالاری، ضمن تاکید بر اهمیت دادن به تجربه و استفاده از دانش های ضمنی و مشتری مداری، تعامل سازنده کارکنان در کسب رضایت ارباب رجوع را حائز اهمیت دانست.

وی واحد خدمات مهندسی را یکی از مهم ترین بخش های سازمان بر شمرد و تکریم ارباب رجوع، ایجاد محیطی امن و پویا، اصلاح و تکمیل سیستم جامع خدمات مهندسی، ترمیم روند فعلی نظارت مضاعف، تسریع در روند تکمیل مراحل فنی پرونده های ساختمانی و تسریع در امور عضویت و پروانه اشتغال را از اولویت های این واحد برشمرد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات