در دیدار هیئت مدیره انجمن با شهردار کرمان مطرح شد:

در دیدار هیئت مدیره انجمن با شهردار کرمان مطرح شد:

شهرداری کرمان، آمادگی لازم جهت بکارگیری پیمانکاران بومی در قالب کنسرسیوم در پروژه های شهری را دارد.
دیدار دوستانه اعضاء هیئت مدیره انجمن پیمانکاران عمرانی استان با حضور مهندس عالم زاده شهردار کرمان و مهندس قنبری معاون عمرانی شهرداری در محل دفتر شهردار کرمان برگزار شد.
در این جلسه ابتدا آقای مهندس سید فریزنی رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اعضاء انجمن در پروژه های دولتی و با اشاره به عدم نقدینگی دولت، آمادگی شرکتها به جهت اجرای پروژه های شهری و شهرداری را اعلام نمود.
در ادامه مهندس سلیمان پور دبیر انجمن، از تلاش های شبانه روزی شهردار کرمان در راستای آبادانی شهر و پیگیری در ادامه پروژه های نیمه تمام شهری تقدیر نمود و آمادگی انجمن پیمانکاران عمرانی را جهت همکاری با شهرداری ابراز داشت همچنین با توجه به ظرفیت های بسیار و در خور توجه شرکت های توانمند استان که در حال حاضر در استان های دیگر یا خارج از کشور بکار گرفته می شود بر استفاده از این ظرفیت ها در استان کرمان تاکید کرد.
در پایان شهردار کرمان، آمادگی لازم جهت همکاری با پیمانکارانی که تمایل به سرمایه گذاری در پروژه های شهری در قالب مشارکت یا کنسرسیوم را دارند و همچنین در ارتباط با صدور پروانه و خدمات شهری دیگر اعلام نمود: همچنین تخفیف لازم به پیمانکارانی که قصد ساخت و ساز در قالب انبوه سازی را داشته باشند ارائه می شود.
ضمن آنکه مقرر گردید تفاهم نامه همکاری بین انجمن و شهرداری کرمان منعقد گردد .

لینک اصل خبر در سایت انجمن پیمانکاران عمرانی استان کرمان

    منبع خبر

    انجمن پیمانکاران عمرانی استان کرمان

    انجمن پیمانکاران عمرانی استان کرمان یک انجمن می باشد

      نظرات