پیام تسلیت هیئت مدیره و بازرسان انجمن شرکت های عمرانی خوزستان به مناسبت حادثه تروریسی اهواز

به گزارش روابط عمومی – در پی حادثه ناگوار ۳۱ شهریور در اهواز و شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان توسط تروریست های کور دل، هیئت مدیره و بازرسان انجمن شرکت های عمرانی خوزستان پیام تسلیتی را به همین مناسبت تقریر نموده است که در ادامه می آید:

انالله و انا الیه راجعون

زنده گان واقعی شهدا هستند

بار دیگر خصم بدکینه به سرکردگی متحجرین شکمباره ماهیت پوچ و ضد انسانی خود را به بهترین شکل به جهانیان نمایش دادند و همگان به تروریست بودن این مزدوران خودفروخته اقرار نمودند.

دشمنان این مرز و بوم گویی فراموش کرده اند که طی ۸ سال چگونه چهارگوشه عالم عزم به نابودی نهال انقلاب اسلامی و این سرزمین، جزم نمودند اما لاله های خونین سر دادند تا امروز پرچم ایران سرفراز همچنان در اهتزاز بماند. این حادثه تروریستی اگر چه زخمی بر دل ها نشاند و تکفیری ها را مسرور ساخت اما حقیقت این است که در اراده و اتحاد پولادین ملت سرفرازمان کمترین خللی وارد نشد و همه اقوام ایرانی را همانند همیشه منسجم و همدل در کنار یکدیگر قرار داد.

جامعه عمرانی استان خوزستان در کنار دیگر هموطنان نهایت اندوه و تاثر خود را از این واقعه تلخ ابراز می دارد و شهادت مظلومانه این حادثه را به پیشگاه حضرت بقیه الله (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده های شهدا تسلیت عرض می نماید.

وسلام علیکم - ۱ مهر ماه ۱۳۹۷

لینک اصل خبر در سایت انجمن شرکت های عمرانی خوزستان

    منبع خبر

    انجمن شرکت های عمرانی خوزستان

    انجمن شرکت های عمرانی خوزستان یک انجمن می باشد

      نظرات