شیرآلات ساختمانی شودر تولید کننده شیرآلات بهداشتی، به عنوان یکی از پیشروترین تولیدکنندگان در سال 1377 موفق به دریافت گواهینامه فعالیت تولید شد و در سال 1382 مفتخر به دریافت پروانه بهره برداری از وزارت صنایع گردید. مدیران ارشد شودر با هدف استمرار حرکت در مدار حفظ برتری کیفیت و رضایت مندی مشتریان، با تکیه بر دانش مهندسی تلاش بی وقفه ای در طی سالیان حضور خود در صنعت شیرآلات بهداشتی ،داشتند که استمرار آن سازمان رو به رشد شودر است؛ که این امر، موجب برتری و معروفیت محصولات این شرکت در میان نخبگان و کارشناسان ریزبین صنعت ساختمان شده است.

در هزاره سوم که علوم و فنون با سرعت بی سابقه ای در حال رشد و تحول است، به دلیل هوشمندی جوامع بشری نسبت به گذشته، به روز بودن در عرصه های مهندسی، طراحی و کیفیت تولید و همچنین تامین رضایت مشتریان اهمیت ویژه ای یافته است. با آگاهی از این امور، شرکت شودر با سازماندهی فنی و اداری جوان، کاردان و پرشور به همراه مشاوران صنعتی و دانشگاهی که نیروی محرک و ارزش آفرین کارخانه ای با تجهیزات منخصر به فرد می باشند، توانسته است محصولاتی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.

شیرآلات ساختمانی شودر، برای رسیدن به محصولات دارای ویژگی انحصاری تلاشی مستمر در فرآیند تولید دارد که با وجود فاکتورهایی چون: کیفیت جهانی، خلق زیبایی، آرامش بصری محیط ساختمان و تضمین محصولات شکل می گیرد.

گواه این مطلب کسب:

استاندارد ملی 1546 در تولید شیرآلات بهداشتی کلاسیک
استاندارد ملی 6679 در تولید شیرآلات بهداشتی اهرمی
استاندارد 9001 ISO 2008 از موسسه TUV اتریش در مدیریت کیفیت
استاندارد EN817:2008 اروپا از موسسه IQS انگلستان در تولید شیرآلات بهداشتی
گواهینامه مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن
ضمانت 5 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله محصولات