دیدار رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان با معاون جدید هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان شرقی#

رئیس وتنی چند از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری آذربایجان شرقی دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات جامعه مهندسی  استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

علی طوماری در این دیدار ضمن تبریک انتصاب آقای دکتر جواد رحمتی به عنوان معاون جدید امورهماهنگی عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیتهای سازمان افزود: امیدواریم حضور جنابعالی در استان بتواند موانع و مشکلات موجود برسرراه بخش مهندسی استان را حل نماید.

مهندس طوماری ضمن برشمردن بخشی از مشکلات حوزه مهندسی استان اظهارداشت: به دلیل اهمیتی که ارتقا دانش فنی و بروز بودن مهندسان دربهبود کیفیت خدمات مهندسی دارد و همچنین ضرورت فعالیت درفضای سالم و شفاف و ایجاد اعتماد در بین اعضاء دراعتلای سازمان دارد  هیات مدیره دوره هفتم آموزش و شفاف سازی را درصدر برنامه ها و رویکرد خود قرار داده  و خوشبختانه درزمینه های فوق گامهای مهم و اساسی برداشته شد.

درپایان آقای دکتر رحمتی نیز ضمن تاکید بر اهمیت علوم مهندسی از اعضای هیات مدیره و جامعه مهندسی خواست همراه و یاریگر ایشان در پیشبرد اهداف معاونت عمرانی باشند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی یک انجمن در شهر تبریز می باشد

      نظرات