عضو  نظام مهندسی ساختمان قم با انتقاد با اظهارات وزیر راه و شهرسازی :  سازمان نظام مهندسی ساختمان به عقب برنمی گردد

عضو نظام مهندسی ساختمان قم با انتقاد با اظهارات وزیر راه و شهرسازی : سازمان نظام مهندسی ساختمان به عقب برنمی گردد



عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم تجربه سازمان نظام مهندسی ساختمان را سرمایه ای می داند که مانع برگشت به عقب خواهد شد .

«سعید خلیلی قمی»درگفت و گو با روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با مثبت ارزیابی کردن سخنانمطرح شده در اجلاس بیست و یکم بیان کرد: در این اجلاس داد و ستد های کلامی خوبی بینافراد تصمیم گیرنده اتفاق افتاد. به طورمثال رئیس مجلس شورای اسلامی اظهارکردند که باید درهای گفت و گو بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزارت راه و شهرسازی باز بماند .

خلیلی  بااشاره به سخنان وزیر راه و شهرسازی در اجلاس گفت: من درخصوص اظهارات وزیر راه و شهرسازی نیز نقدی دارم  ،آقای آخوندی بیان کردند که «مردم را اذیت نکنیدتا راحت ناظر خود را انتخاب کنند». این سخنان قابل قبول نیست زیرا صنعت ساختمان کشورازسوی بساز و بفروش ها ، هدایت می شود. این افراد تنها به سود خود می اندیشند و دلشان برای مردم و مصرف کننده نهایی نمی سوزد. این افراد دلال هستند و سازمان نظام مهندسی ساختمان تجربه بدی در حوزه دلال بازی دارد. بنابراین نباید برگشت به عقب داشت .

خلیلی قمی ادامه داد: رئیس مجلس شورای اسلامی باید تشویق های جامعه مهندسی در اجلاس امروز را به خاطر بسپارند و به تفکر و نیازهای این جامعه توجه داشته باشند. اگرچه اختلاف هایی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزرات راه و شهرسازی وجود دارد اما برخی از حرف های آقای آخوندی را قبول داریم. البته سازمان نظام مهندسی هم تجربه ای بیش از ۲۰ سال دارد و براساس آن نمی خواهد به گذشته برگردد .

وی در پایان برگزاری اجلاس را یک ضرورت دانست وگفت: برگزاری اجلاس برای هرصنفی ضروری است و همان طور که اصناف مختلف ازجمله پزشکانبه صورت سالانه گردهم می آیند، برای مهندسان نیز لازم است به تبادل نظر دراجلاس بپردازند .


لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات