جوابیه جناب آقای مهندس رجبی در خصوص تعلیق پروانه اشتغال توسط جناب آقای دکتر آخوندی

جوابیه جناب آقای مهندس رجبی در خصوص تعلیق پروانه اشتغال توسط جناب آقای دکتر آخوندی


جناب آقای دکتر آخوندی

وزیر محترم راه وشهرسازی

سلام علیکم؛

احتراماً، نظر بهمرقومه جنابعالی در خصوص تعلیق پروانه اشتغال اینجانب، به شماره ۰۲/۱۰۰/۸۸۰۷۸ مورخ۰۷/۰۷/۱۳۹۷ موارد زیر را اعلام می نماید:

۱. اقدام مذکور برای اینجانب افتخار بزرگی است که به سبب حفظ امانت مهندسان کشورحاصل می‌گردد و موید این است که توجه به منافع عمومی مستلزم عبور از منافع شخصیاست.

۲. اعلام نموده‌اید پایبندی به قانون از هر کسی پسندیده و تخلف از قانون نیز ازهر شخصی نکوهیده است آیا عدم ابلاغ دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های غیرقانونیجنابعالی تمرّد و ایجاد اخلال در نحوه انجام فعالیت‌های مهندسی است؟ آیا تجرّی شمااز قانون زیبنده است؟ بدانید من در این مسئولیت باشم یا نباشم، جنابعالی در اینجایگاه باشید یا نباشید، مهندسان کشور مرعوب این نوع رفتارها نخواهند شد. شورای مرکزی و هیات مدیره‌ها به وظایف قانونی، اخلاقی و حرفه‌ای خود کاملاً آگاهند وخردمندانه از امانت مهندسان کشور پاسداری خواهند نمود.

۳. اینجانب از سوی رئیس جمهور محترم مستظهر به حکمی سه ساله‌ام. شایسته بود بهمنظور رعایت سلسله مراتب اداری و احترام به حکم تنفیذی موضوع را به ایشان گزارش می‌فرمودیدتا در صورت صلاحدید اقدامات بعدی صورت پذیرد ۲

۴. نظر به اینکه جنابعالی عنقریب کرسی وزارت متبوع را ترک خواهید نمود اکیداً توصیه می‌نمایم که امر سازمان نظام مهندسی و شورای مرکزی را به وزیر آینده محول نمایید.

۵. در پایان امیدوارم که طرح سوال اینجانب از جنابعالی در خصوص وضعیت نابسامانمسکن و سوء مدیریت آن وزارتخانه، امضاء استیضاح جنابعالی و گزارش کمیسیون عمران درخصوص تخلفات جنابعالی از قانون نظام مهندسی ساختمان و آئین نامه اجرایی آن خاطرشما را مکدر ننموده باشد.

با تجدید احترام

فرج اله رجبی

رئیسسازمان نظام مهندسی ساختمان


لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات