رئیس هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان:
انتخابات ۱۳مهرماه برگزار می شود/حداقل زمان را ی گیری ۸ ساعت است

رئیس هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان: انتخابات ۱۳مهرماه برگزار می شود/حداقل زمان را ی گیری ۸ ساعت است

رئیس هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان :
انتخابات ۱۳مهرماه برگزار می شود/حداقل زمان را‌ی‌گیری ۸ ساعت است


مهندس بخشنده رئیس هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان اظهار داشت: انتخابات راس ساعت ۹صبح روز جمعه ۱۳ مهرماه به طور همزمان در ۱۸حوزه اخذ رای برگزار می شود و حداقل زمان اخذ رای ۸ساعت می باشد که در صورت نیاز و با اعلام شرایط دفاتر از سوی روسای حوزه ها این مدت قابل تمدید می باشد.

وی افزود: این انتخابات با رقابت ۴۵ کاندیدا در هفت رشته ساختمانی برگزار خواهد شد که از این تعداد ۱۵ نفر به عنوان اعضای اصلی و هفت نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب خواهند شد.

مهندس بخشنده با بیان اینکه اعطای رای در این انتخابات اصالتی است گفت: تمامی مهندسان عضو سازمان حائز شرایط لازم جهت حضور در انتخابات می باشند و ارائه کارت عضویت و یا کارت ملی جهت احراز هویت الزامی است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات با اشاره به تمام الکترونیکی بودن فرایند رای گیری اظهار داشت: تمامی الکترونیکی بودن این انتخابات وجه تمایز این دوره با انتخابات پیشین است .در هر حوزه بسته به تعداد اعضای آن شهر از ۲ تا ۱۰ صندوق الکترونیک اخذ رای قرار دارد و نحوه رای دهی با این سیستم در قالب کلیپ آموزشی در صفحه رسمی اینستاگرام سازمان موجود است و به جهت تسریع در رای دهی بهتر است اعضا از قبل با مشاهده کلیپ آشنایی لازم را از نرم افزار دریافت نمایند.

وی افزود: در هر حوزه حداقل سه عضو هیات اجرایی ، یک عضو نماینده دستگاه نظارت و یک عضو نماینده حراست حضور دارند و در صورت بروز هر گونه مشکل اعضای محترم مراتب را به نمایندگان حاضر در حوزه اطلاع دهند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات