طی پیامی مهندس اردشیر بنائی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال وبختیاری از حضور جامعه مهندسی استان   در انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تقدیر و تشکر کرد.

طی پیامی مهندس اردشیر بنائی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال وبختیاری از حضور جامعه مهندسی استان در انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام :
بنام خدا
حضور پرشور اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان   و مشارکت گسترده شما بزرگواران در سطح استان نشان از سطح بالای آگاهی و اندیشه ی والایتان دارد، حماسه حضور شما در این انتخابات و همچنین حساسیت تک تک مهندسین به عنوان قشری فرهیخته و متخصص در تصمیم گیری ها و تعیین سرنوشت سازمان، صفحه تابناکی را برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان   ایجاد نمود.
بدون شک حضور مسوولانه و چشمگیر در عرصه انتخاباتی بی نظیر و بدون حاشیه و با رقابتی پرشور، مسوولیت سنگینی را برای هیات مدیره جدید ایجاد نموده تا با استفاده از اعتماد جامعه بزرگ مهندسی، ظرفیت های نهفته موجود را تبدیل به عرصه خدمتگزاری خود نماید و جوابگوی این مسوولیت سنگین باشد.
لازم می دانم از اعضای محترم هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات به جهت برقرار نمودن فضای سالم انتخاباتی و مدیریتی قانونمند و برگزاری انتخاباتی منظم و مطابق با آیین نامه تشکر و قدردانی نمایم.
.
امیدوارم هیات مدیره جدید نهایت تلاش خود را در جهت رعایت مفاد قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و مصوبات قانونی مرتبط  به کار بسته و همچنین در مدیریت سازمان و رسیدگی به کلیه امور و وظایف محوله، امانت داری را رعایت نمایند.
در پایان جا دارد به اعضای محترم هیات مدیره دوره هفتم  و همچنین از تمامی کاندیداها   تقدیر و تشکر نمایم و برای آنها در همه عرصه ها از درگاه خداوند بزرگ آرزوی موفقیت  می کنم.



اردشیر بنائی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان
استان چهارمحال وبختیاری

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری یک انجمن در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات