۱۳ درصد اشتغال هر استانی به صنعت ساختمان تعلق دارد

۱۳ درصد اشتغال هر استانی به صنعت ساختمان تعلق دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در جلسه معارفه و اعطای اعتبار نامه های اعضای هیات مدیره منتخب و تقدیر از زحمات هیات مدیره قبل نظام مهندسی استان ، با اشاره به اهمیت صنعت ساختمان افزود: ۱۳ درصد اشتغال هر استانی به صنعت ساختمان تعلق دارد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ، سید مجتبی علوی مقدم ، افزود: ۶۰ درصد هزینه هر خانوار مربوط به اجاره مسکن می باشد و ۲۰ سال طول می کشد تا فردی صاحب خانه شود.
علوی مقدم ، با اشاره به آسیب شناسی مشکلات حوزه مهندسی ساختمان افزود: فرهنگ سازی در مهندسی ساختمان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا مردم از مهندسین به عنوان مشاور در ساختمان سازی استفاده کنند.
وی توجه به اخلاق حرفه ای مهندسی را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد : جامعه مهندسی باید توجه ویژه ای به اخلاق در مسیر کاری خود داشته باشند.
وی، دقت،اخلاق ،رعایت حقوق شهروندی، نگرفتن وقت مردم و ارجاع کار از روی عدالت را از شاخصه های اخلاقی بارز جامعه مهندسین دانست و گفت: مهندسین با رعایت این اصول و توجه به ضوابط و مقررات باید به مردم خدمت رسانی کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، از اعضای جامعه مهندسی خواست در تعیین قیمت ها بر اساس وسع مردم در استان تصمیم گیری نمایند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی یک انجمن در شهر بیرجند می باشد

    نظرات