ساختمان دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی در فردانبه افتتاح شد

ساختمان دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی در فردانبه افتتاح شد

ساختمان دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در فرادنبه باحضور  هیات مدیره  سازمان استان و مسئولین شهرستان  فردانبه   افتتاح شد.
مهندس اردشیر بنائی  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال وبختیاری  در آیین افتتاح ساختمان نظام مهندسی فرادنبه با تقدیر از همکاری کلیه مسئولین شهرستان با سازمان، عملکرد دفتر نظام مهندسی ساختمان در شهرستان فرادنبه را  ستود.
مهندس بنائی  از همدلی و همکاری مهندسین عضو سازمان در شهر فرادنبه   برای تسریع در ساخت ساختمانی در شان اعضا و شهروندان فهیم این شهر تقدیر کرد و خواستار تداوم این همکاری شد.
وی فعالیت دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان فرانبه  را نتیجه دانش فنی، مدیریت اصولی، شهروند محوری و همکاری کلیه نهادهای شهرستان دانست.
مهندس شهریار رحیمیان مدیر دفتر نظام مهندسی ساختمان فرادنبه با ابراز اینکه ساختمان دفتر نمایندگی سازمان در فرادنبه در زمینی به مساحت ۱۲۰ مترمربع و زیربنای ۲۲۰ مترمربع احداث شده است افزود: در ساخت این ساختمان اعضای این شهر از هر گونه تلاشی در این رابطه دریغ ننمودند.
وی استفاده از مصالح با کیفیت و استاندارد، رعایت کلیه اصول مهندسی، طراحی و مبلمان مطلوب در روند ساخت این ساختمان را از ویژگی های ساختمان فرادنبه توصیف کرد.
وی همچنین از تلاش ها و همکاری های هیات مدیره استان، مسئولین شهرستانی   تقدیر کرد.
امام جمعه و شهردار و اعضای شورای شهر فرادنبه    نیز در سخنانی فعالیت سازمان در شهرستان را مثبت دانستند و از همکاری مدیریت نظام مهندسی فرادنبه در حوزه های مختلف تقدیر کردند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری یک انجمن در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات