گزارش آیین اعطای احکام اعضای هیات مدیره دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان#

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان طی مراسمی در سالن جمهوری استانداری آذربایجان شرقی اعتبارنامه اعضای جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان توسط معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری آذربایجان شرقی به آنان اعطا شد.

براساس این گزارش با حضور معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری آذربایجان شرقی و مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاونان این اداره کل همچنین تنی چند از پیشکسوتان جامعه مهندسی استان؛ آیین اعطای اعتبارنامه های اعضای منتخب هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان  برگزار و از خدمات هیات مدیره قبلی سازمان نظام مهندسی ساختمان قدردانی شد.

در ابتدای مراسم مدیرکل راه و شهر سازی استان طی سخنانی به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل و هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات پرداخت و بیان کرد: بعد از برگزاری هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و تایید آن توسط دستگاه نظارت و اجرای انتخابات، اعتبارنامه های اعضای منتخب توسط مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به امضا رسیده و طی مراسمی به آن ها اعطاء می گردد.
دکتر جواد رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی دیگر سخنران این آیین طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده توسط هیات مدیره دوره هفتم از زحمات مجموعه برگزار کننده انتخابات قدردانی نموده در ادامه اظهار داشت: درطول تاریخ مشاهده کرده ایم که فعالیت های این مجموعه همواره تمدن ساز بوده و فعالیت های این مجموعه همیشه جزو ماندگارترین آثار تاریخ بوده است.

وی ادامه داد : نباید خودمان را در محور نظارت و اجرا محدود نماییم، بهتر است اقدامات انجام شده خود را همواره ارزیابی نماییم تا بدانیم اقدامات انجام شده ما چقدرارزش ماندگاری داشته است.
جواد رحمتی ادامه داد: با توجه به تعداد اعضای سازمان استان که بالغ بر۳۰ هزار نفر می باشد، امیدواریم شروع بکار هیات مدیره جدید فضای جدیدی را در جامعه مهندسان استان ایجاد نماید تا مهندسان عزیز بتوانند در فضای جدید با آرامش بکار خود ادامه دهند.

وی افزود: اگر درنظر بگیریم که ۳۰ هزار نفر عضو نظام استان هستند و با در نظر گرفتن خانواده های آنان می توان ادعا کرد که این مجموعه بزرگ استان می تواند یکی از تاثیر گذارترین مجموعه ها در حوزه های مختلف مثل انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر باشند.

وی به بحث آموزش مهندسین اشاره کرد و ادامه داد:

اعضای جدید هیات مدیره نظام مهندسی باید فضایی ایجاد کنند تا مهندسان عزیز آموزش مستمر از طریق گردهمایی ها، سمینارها و … در مورد مباحث مقررات ملی ساختمان ببینند و این آموزش بیشتر باید در حوزه نظارت بر اجرا صورت گیرد

لازم به ذکر است که حکم ۱۵ عضو اصلی و ۷ عضو علی البدل هیات مدیره دور هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در ۷ رشته،  بعد از برگزاری انتخابات در ۲۳ مهرماه سالجاری و پس از تایید هیات نظارت استان با امضای دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی به آنان اعطا گردید.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی یک انجمن در شهر تبریز می باشد

      نظرات