برای اجرای قوانین نظام مهندسی به سیستم کارآمد نیاز داریم


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان عنوان کرد: نظام مهندسی و کنترل ساختمان عبارت از مجموعه قوانین، آیین نامه ها، بخشنامه ها، استانداردها، تشکل های مهندسی، حرفه ای و صنفی که جهت رسیدن به اهداف  منظور در قانون، تدوین و به مورد اجرا گذاشته می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، مهندس کمال دویده در کارگاه آموزشی گزارش نویسی حرفه ای اظهار کرد: یکی از راه حل های بهره برداری مناسب از سرمایه ها، تلاش برای اجرای قوانین نظام مهندسی در ساخت و ساز است.

وی گفت: سهم عظیمی از سرمایه های ملی کشور در صنعت ساخت و ساز صرف می شود که برای بهره برداری صحیح از این حجم ثروت ملی، رعایت اصول فنی در طراحی، انتخاب مصالح مرغوب ساختمانی و استفاده از نیروی انسانی متخصص از درجه اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان خاطر نشان کرد: طبیعی است دستیابی به اهداف قانون علاوه بر تدوین مقررات ملی، نیازمند نظام آموزش فنی و حرفه ای کشور و همچنین یک نظام کارآمد ملی برای اعمال این مقررات می باشد.

وی اذعان کرد: برگزاری این سمینارها با توجه به عدم آشنایی مناسب مهندسان به حقوق خود و مشکلات حقوقی و قضایی که در حین کار برای آن ها پیش می آید حائز اهمیت می باشد.

کارگاه تخصصی گزارش نویسی حرفه ای با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان و با تدریس دکتر محمدرضا محمدیان ، پژوهشگر حقوق مهندسی ، در تالار مهر اهواز برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان یک انجمن در شهر اهواز می باشد

      نظرات