مصوبات جلسه اخیر هیئت مدیره مورخ ۲۶ آبان ۹۷

مصوبات جلسه اخیر هیئت مدیره مورخ ۲۶ آبان ۹۷

هیئت مدیره سازمان در جلسه روز شنبه ۲۶ آبان، جنبه های مختلف عملیات اجرایی مرمت و بازسازی ساختمان خیابان سید گلسرخ را بررسی کرد.

دکتر سالاری رئیس سازمان که به تازگی به همراه تنی چند از اعضای هیئت مدیره از این ساختمان بازدید کرده است، درباره پیشرفت مراحل بازسازی پروژه با معماری اصیل و بومی یزد توضیحاتی داد و بر ضرورت تسریع در جمع بندی مراحل اجرایی و تعیین نحوه بهره برداری از آن تاکید کرد.

در این نشست پس از اظهار نظرهای مبسوط اعضای هیئت مدیره مقرر شد بودجه ای معادل ۵ میلیارد ریال برای انجام مراحل نهایی ابنیه پروژه با طی روال قانونی و کنترل های فنی اختصاص یابد و پس از ارائه گزارش هیئت رئیسه در زمینه بهره برداری و تجهیز و آماده سازی آن حداکثر تا ماه پایانی سال تصمیم گیری شود.

گزارش روابط عمومی سازمان حاکیست در این جلسه به عنوان اقدامی بنیادین در جهت دسترسی به آیین نامه ای برای نوسازی در بافت تاریخی شهر جهانی یزد موافقت شد یک کمیته متشکل از تنی چند از اعضای هیئت مدیره و دیگر کارشناسان خبری معماری عضو سازمان پیش‌نویس آیین‌نامه بناهای خشتی تدوین و با حوزه معاونت عمرانی استانداری و اداره کل میراث فرهنگی هماهنگی شود.

هیئت مدیره سازمان در این جلسه پیشنهاد هیئت رئیسه مبنی بر عضویت دکتر فروغی و مهندس زحمت کش به ترتیب به عنوان نماینده هیات مدیره در کمیته آموزش و کمیسیون معاملات سازمان را تصویب کرد.

در آغاز جلسه دکتر سالاری با تبریک ایام آغاز امامت حضرت مهدی علیه السلام ابراز امیدواری کرد این نسیم مهر و محبت منشا همدلی و فعالیت و شفافیت هرچه بیشتر در ابعاد ملی باشد.

ارائه گزارشی فشرده در مورد مهمترین اقدامات اخیر از جمله اجرای برنامه ملاقات عمومی رئیس سازمان در روزهای یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ و توصیه به اعضای هیئت مدیره در همین راستا، شروع روند فراخوان بیمه تکمیلی اعضا، ضرورت ساماندهی پذیرش و خدمات مجتمع اقامتی مشهد مقدس برای جلوگیری از روند زیان دهی آن، تداوم تشکیل نشست هایی برای دستیابی به روش های موثر ارتباط گیری سازمان با مهندسان و مراجعان از مهم‌ترین موارد مطرح شده به عنوان پیش از دستور بود.

رئیس سازمان همچنین خواستار برنامه ریزی برای برگزاری مجمع عمومی برای ارائه بودجه پیشنهادی سال ۹۸ و بررسی و تصویب صورتهای مالی سال ۹۶ شد و گفت: ما در حال تدوین سیاست‌هایی برای تعیین بودجه ای متفاوت با گذشته هستیم و واحدهای سازمان باید هزینه ها و درآمدهای خود را بر مبنای این سیاست ها تدوین کنند. مشارکت فعال سازمان در برگزاری گردهمایی انبوه سازان مسکن استان یزد با محوریت بررسی راهکارهای برون رفت از رکود مسکن با اتخاذ تصمیمات استانی و محلی، توسعه همکاری سازمان با دانشگاه یزد و شرکت در نشست مشترک با مسئولان دانشکده عمران این دانشگاه و بررسی عملکرد واحد امور مشترکین گاز سازمان همراه با برنامه ریزی تشکیل یک گردهمایی از حدود یکصد نفر ناظران گاز استان از دیگر موارد مطرح شده توسط رئیس سازمان در جلسه هیئت مدیره بود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات