دعوت از مهندسان برای مشارکت در کنفرانس مهندسی برق ایران

دعوت از مهندسان برای مشارکت در کنفرانس مهندسی برق ایران

دانشگاه یزد در نظر دارد بیست و هفتمین کنفرانس مهندسی برق ایران را در تاریخ ۱۰ الی ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در شهر تاریخی یزد برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی سازمان، این کنفرانس با هدف گسترش دانش فنی از طریق ایجاد محیطی جهت تبادل نظر علمی و فنی، ارائه آخرین یافته های پژوهشی و همچنین تشویق مشارکت محققان برنامه ریزی شده است.

براساس این گزارش، یکی از محورهای علمی کنفرانس تحت عنوان محور "صنعت و اقتصاد برق" به مقالات ارائه شده توسط پژوهشگران و متخصصان بخش صنعت در کلیه گرایش های مهندسی برق اختصاص یافته و از پژوهشگران، صاحب نظران، متخصصان و علاقمندان در رشته های مختلف مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر دعوت شده مقالات خود را که حاوی آخرین یافته های علمی و پژوهش های صنعتی در زمینه های موضوعی کنفرانس هستند از طریق سامانه اینترنتی ice۲۰۱۹.yazd.ac.ir طبق تقویم کنفرانس به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند، طبق تقویم کنفرانس، آخرین فرصت جهت ارسال مقالات توسط پژوهشگران و متخصصان بخش صنعت برق دهم دی ماه در نظر گرفته شده است. همزمان با برگزاری کنفرانس کارگاه اموزشی نمایشگاه و میزگردهای تخصصی صاحب‌نظران دانشگاهی و صنعتی و سازمان های مرتبط برگزار می شود که در خصوص جزئیات این رویداد ها از طریق سامانه کنفرانس اطلاع رسانی می شود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات