در دیدار با آیت الله طبرسی مطرح شد؛
دبیرخانه شورای همبستگی استان در سازمان نظام مهندسی مازندران شروع بکار نماید

در دیدار با آیت الله طبرسی مطرح شد؛ دبیرخانه شورای همبستگی استان در سازمان نظام مهندسی مازندران شروع بکار نماید

در دیدار با آیت الله طبرسی مطرح شد؛

دبیرخانه شورای همبستگی استان در سازمان نظام مهندسی مازندران شروع بکار نماید


به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، اعضای هیات رئیسه سازمان با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کردند .

فرشیدرضا حقیقی در ابتدای این دیدار اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی مازندران با ۳۶ هزار عضو، از سازمان های خدمت رسان به مردم است که در عرصه های مختلف فنی و مهندسی خدمت رسانی می کند .

دکتر حقیقی با بیان اینکه هیات رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، تسهیل در خدمت رسانی و سرعت عمل در شرح وظایف سازمانی را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: در گذشته هم خدمات نظام مهندسی شایان توجه بود اما امروز، وظایف خود را فراتر از گذشته می بیند .

وی گفت: ۳۶ هزار عضو نظام مهندسی ساختمان مازندران، ظرفیت عظیمی است و این نیروی انسانی که سرمایه اجتماعی استان هم محسوب می شود در راستای وظایف خود، نسبت به خدمت رسانی مشغول است .

خدمات نظام مهندسی به مردم، اطلاع رسانی شود

در ادامه این نشست نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی از سازمان های خوشنام است و ظرفیت بزرگ مهندسان در استان که از آمار بالایی هم برخوردار است باید مورد توجه مسئولان مختلف قرار گیرد و در جذب و بکارگیری این افراد تمهیدات لازم اندیشیده شود .

آیت الله نورالله طبرسی با اشاره به اینکه تعامل و همکاری اعضای هیات رئیسه نظام مهندسی ساختمان مازندران، افزود : نظام مهندسی ایده خوبی است اما باید به خوبی گسترش و با وجود رسانه ها به مردم معرفی شود؛ این امر موجب می شود تا مردم به خوبی با این سازمان آشنا شده و برای برخی از فعالیت های خود به آن رجوع کنند .

نماینده ولی فقیه در مازندران با یادآوری اینکه بعد از پیروزی انقلاب شورای همبستگی در شهرها متشکل از نهادها و صنوف مختلف جامعه ایجاد شد و برخی از مشکلات از طریق این افراد مرتفع می شد، گفت: اکنون نیز تجمیع افرادی در قالب همین تشکل با ایجاد دبیرخانه در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در ارتقای خدمت به مردم موثر باشد.
آیت الله طبرسی به عمر مدیریتی یکساله سازمان اشاره ای داشته و تصریح کرد: انتظار می رود علاوه بر اتحاد، عمر مدیریت را بیشتر کنید تا اثرگذاری آن افزون گردد.
وی با تاکید بر اینکه سیاست گذاری و ریل گذاری در حوزه سازمان نظام مهندسی ایجاد شود نقش نظام مهندسی را در افزایش کیفیت ساختمان غیر قابل انکار دانست
، تصریح کرد: استحکام بنا در ساخت و سازها مورد توجه قرار گیرد تا در بلایای طبیعی مانند زلزله، کمتر شاهد خسارت باشیم .

ایشان با بیان اینکه سازمان می بایست در زمینه اطلاع رسانی به عامه مردم تمهیداتی بیاندیشد و در مواردی همچون از قبیل آگاهی در مورد کیفیت مصالح به مردم آموزش لازم را داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات