تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان در ارتقاء شرایط فعلی

طی دیدار اعضا هیات مدیره سازمان با فرهادی مدیرکل محترم دفترفنی،امور عمرانی و حمل ونقل و ترافیک استانداری ، تلاش نظام مهندسی ساختمان جهت بهبود شرایط فعلی سازمان مطرح گردید.

در این دیدار که ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۲۵ آذرماه برگزار گردید عباسی رییس سازمان ضمن قدردانی در خصوص اختصاص وقت،به مشکلات و تخلفاتی که مردم با توجه به عدم آشنایی با قوانین دارند و منجر به بروز مشکلات میگردند اشاره و اظهار داشتند مشکلات به وجود امده در حوزه تخلفات سازمانی از طرف سازمان به طور جد پیگیری و سازمان جهت اصلاح امور وارد عمل میشود.

عباسی هماهنگی و همکاری استانداری  در خصوص این مشکلات را از ضروریات و استفاده از افراد متخص و دارای صلاحیت را در  راس امور اعلام کرد.

مدیرکل دفتر فنی، به ورود سازمان نظام مهندسی در بحث استحکام بنا اشاره و بیان کرد:سازمان بازوی توانمندی در خصوص رفع موارد مشکلات می باشد.

فرهادی در ادامه، ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهر را از معضلات حوزه مهندسی دانست و پیگیری این امر  را از وظایف سازمان بیان کرد.

تشکر ضمن تشکر بابت برگزاری دوره های آموزشی در بحث حقوقی ،توجه به مناسب سازی وِیژه معلولین،مناسب سازی و در نظر گرفتن اقلیم در نماهای شهری،پیگیری امور دفاتر طراحی سازما،مجریان ذیصلاح و تعامل با سازمان نظام کاردانی جهت نظارت بیشتر  از جمله مواردی بود که فرهادی بیان نمود.

اعضا هیات مدیره سازمان نیز ضمن تایید بیانات اعلام نمودند سازمان نظام مهندسی ساختمان تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات پیش رو در بحث ساخت و ساز به کار خواهد برد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی یک انجمن در شهر بیرجند می باشد

    نظرات