برگزاری دومین جلسه شورای تامین مسکن استان بوشهر

برگزاری دومین جلسه شورای تامین مسکن استان بوشهر

به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر، در ابتدای جلسه مهندس رستمی دبیر شورای تامین مسکن استان گزارشی از مصوبات جلسه قبل این شورا و روند اجرای پروژه های مسکن مهر استان خدمت اعضاء ارایه نموده و به دستور کار جلسه  اشاره داشتند و افزودند: این جلسه در خصوص بررسی نحوه آماده سازی مسکن مهر نوروزآباد گناوه ، بررسی مشکلات بیمه تامین اجتماعی مسکن مهر استان ، بررسی مشکلات خدمات زیر بنایی پروژه های مسکن مهر استان ، افزایش تسهیلات پروژه های مسکن دیلم در بانک صادرات برگزار میگردد.

در پایان جلسه معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از تکمیل طرح‌های مسکن مهر در سطح استان خبر داد و گفت: اولویت توزیع اعتبارات عمرانی برای پروژه‌های بزرگ و اولویت دار است.

مهندس ستوده اظهار داشت: بهبود وضعیت مسکن یکی از مهمترین اولویت‌ها در استان بوشهر است  و در این راستا تلاش ویژه‌ای برای تکمیل طرح‌ها در استان داریم.

وی خواستار همکاری و تعامل بانک‌های عامل و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مسکن مهر برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر در استان بوشهر شد و اضافه کرد: رفع مشکل مردم در بخش مسکن از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خواستار همکاری همه دستگاه‌های مربوطه با اداره کل راه و شهرسازی استان شد و ادامه داد: تکمیل پروژه مسکن مهر در استان بوشهر با جدیت پیگیری می شود.

وی با اشاره به اختصاص تسهیلات مناسب برای نوسازی بافت های فرسوده شهری، بیان کرد: اولویت توزیع اعتبارات عمرانی برای پروژه‌های بزرگ و اولویت دار است و تکمیل مسکن مهر از جمله این طرح‌ها است.

ستوده با تاکید بر لزوم برنامه‌محور بودن همه دستگاه‌ها برای رسیدن به موفقیت، خاطرنشان کرد: باید مدیریت مناسبی بر اعتبارات ارزش افزوده که به دهیاری و شهرداری‌ها اختصاص یافته صورت گیرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

    اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات