پروژه باند دوم محور دارزین – دهبکری بم کلنگ‌زنی شد

پروژه باند دوم محور دارزین – دهبکری بم کلنگ‌زنی شد

به گزارش روابط عمومی راه وشهرسازی استان کرمان، صبح امروز و با حضور مهندس نیکزادی پناه نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی،دکتر بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی، پروژه باند دوم محور دارزین – دهبکری کلنگ‌زنی شد، این پروژه به طول ۹ کیلومتر در فار اول با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اجرا می‌شود.



دکتر محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، در حاشیه این کلنگ‌زنی با بیان اینکه مجموع مسیر ۲۸ کیلومتر است ، اظهار داشت: دوراهی ابارق تا تونل دهبکری برای سال آینده در دستور کار است و تقاطع غیرهمسطح دهبکری در همین قالب انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه باند دوم نرماشیر – ریگان، ریگان – جاسک و محمدآباد ریگان – فهرج در دستور کار است، عنوان کرد: تمرکز کاری در سال ۹۷ روی راه‌های شرق استان خواهد بود تا شاخص راه افزایش یابد و به سطح قابل قبولی برسد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان ادامه داد: پل روگذر ولایت بم با همکاری شهرداری در حال انجام است و مطالعه پل زیرگذر مهدویت به‌زودی انجام می‌شود.
دکتر بلوردی از پیگیری برای ساماندهی وضعیت زمین‌‌های واگذار شده بعد از زلزله توسط شهرداری‌های بم و بروات در جلسه‌ای با حضور وزیر و معاونان وزیر خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم این مشکل بزرگ را برطرف کنیم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات