دومین روز سفر کاری دکتر اکبری به استان اردبیل

دومین روز سفر کاری دکتر اکبری به استان اردبیل

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ، دکتر اکبری مدیرکل نگهداری راه و ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل  جاده ای کشور در دومین روز سفر خود که  با حضور مهندس حیدری مدیرکل راه  شهرسازی استان و هیات همراه انجام یافت در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص محور پارس آباد مشکین شهر اعلام کردند:

محدوده پارس آباد سربند بطول ۲۰ کیلومتر که از راههای ارتباطی پر تردد استان می­باشد توسط اداره کل راه و شهرسازی استان به پیمان رفته و در دست احداث می­باشد و علی­رغم اینکه پروژه مرتبط با شرکت ساخت می­باشد ولی به جهت ضرورت تسریع در تکمیل این قطعه و در راستای افزایش ایمنی آن ، ما نیز در اجرای روکش آسفالت آن کمک خواهیم نمود.

ایشان با اشاره به اینکه در طول دو روز سفر کاری به استان اکثر پروژه­ ها را بازدید نموده ­اند لذا در آخر بازدید خود جلسه مشترکی با مدیران اداره کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده­ ای داشته و نسبت به جمع بندی و مساعدت لازم را در راستای تسریع در تکمیل پروژه ها خواهند داشت.

شایان ذکر است در پایان سفر دو روزه ، جلسه­ مذکور برگزار و صورتجلسه ای نیز در خصوص افزایش اعتبارات پروژه ­ها تنظیم گردید که در اسرع وقت ابلاغ خواهد گردید. و در پایان نیز نتایج این سفر کاری دو روزه با حضور در دفتر استاندار به خدمت ایشان نیز گزارش شد.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات