کسب مقام برتر اداره کل راه وشهرسازی استان یزد در مدیریت مصرف برق در ساختمانهای اداری

کسب مقام برتر اداره کل راه وشهرسازی استان یزد در مدیریت مصرف برق در ساختمانهای اداری

سومین کنفرانس تجارب برتر مدیریت مصرف برق در یزد برگزار شد.
در راستای اهمیت و توجه به صرفه جویی در مصرف انرژی به ویژه انرژی برق ، اداره کل راه وشهرسازی استان یزد در سومین کنفرانس تجارب برتر مدیریت مصرف برق در ساختمانهای اداری موفق به دریافت لوح تقدیر از شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد به نقل مجید والاگهر دبیر کارگروه مدیریت انرزی این اداره کل در سومین کنفرانس تجارب برتر مدیریت مصرف برق در ساختمانهای اداری اینجانب بعنوان نماینده این اداره موفق به دریافت لوح تقدیر از این کنفرانس شدم .
وی با اشاره به میزان صرفه جویی برق افزود این اداره کل موفق به کاهش ۶۲۳۱۳ کیلووات ساعت برق در سال گذشته شده است. که در همین راستا مصرف کنتور برق این اداره کل در سال ۹۶ به میزان ۲۳ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است .

وی خاطر نشان کرد که دراین کنفرانس لوح تقدیری به این اداره کل اهداء گردید که جا دارد در همین جا از مساعدت کلیه همکاران به ویژه مدیرکل محترم، مدیرمحترم توسعه و منابع و اعضای محترم کارگروه مدیریت سبز تقدیر و تشکر نمایم و امیدوارم همچنان در عرصه رعایت اصلاح الگوی مصرف در استان، پیشرو باشیم. انشالله

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات