دوره آموزشی کمک های اولیه در امور انتقال همدان برگزارشد

دوره آموزشی کمک های اولیه در امور انتقال همدان برگزارشد

اهمیت کمکهای اولیه در هنگام وقوع حوادث و تاثیر آن در کاهش شدت آسیبها و صدمات ناشی از سوانح بر هیچ کس پوشیده نیست و همچنین ضرورت ارتقاء سطح آمادگی کارکنان در مواقع بحرانی، به همین منظور دوره آموزشی ۱۶ ساعته کمکهای اولیه جهت پرسنل شاغل در امور انتقال برق استان همدان (۱۷۶نفر) به مدت ۶ روز و به میزان ۲۶۸۰ نفر ساعت در همدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی برق باختر "محمد عبدالرحمنی" مدیر امور انتقال همدان ضمن اعلام خبر فوق افزود: در صنعت برق که بالقوه یک صنعت پرخطر و با ریسک بالا محسوب می شود، برگزاری دوره های کمک های اولیه و ایمنی ضروری به نظر می رسد وامیدواریم هیچگاه لحظه ای پیش نیاید که از مطالب این دوره ها بخواهیم استفاده کنیم .
وی در ادامه گفت : در صنعت برق که شاهرگ صنعت محسوب می شود کارکنان آن بایستی همواره از ضریب آمادگی بالایی جهت مواجهه با حوادث احتمالی برخوردار باشند.
بر اساس این گزارش در این دوره آموزشی که در محل ساختمان آموزش سازمان هلال احمر استان همدان و با بهره گیری از کارشناسان مجرب آن سازمان به صورت تئوری و عملی برگزار گردید ، سرفصلهای آموزشی ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت :۱- کلیات کمکهای اولیه ۲- حمایت حیاتی پایه ۳- خونریزی و شوک ۴- مراقبت از زخم
۵- پانسمان و بانداژ ۶- سوختگی و برق گرفتگی ۷- آسیب به ستون فقرات وسر
۸-آسیب به قفسه سینه و شکم و لگن ۹- آسیب به استخوان، مفاصل ، عضله و بحث آتل بندی
۱۰- کمکهای اولیه در عقرب گزیدگی ومارگزیدگی.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای باختر

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای باختر

    شرکت برق منطقه ای باختر

    شرکت برق منطقه ای باختر یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات