توسعه خدمات الکترونیکی و فراهم شدن امکان پرداخت آنلاین قبوض برق

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، سید باقر احمدی گفت: با تلاش کارشناسان و متخصصان توزیع برق شیراز و ایجاد زیرساخت های لازم، هم اینک امکان دریافت خدمات مختلف از طریق سایت الکترونیکی این شرکت فراهم شده است.

احمدی گفت: اکنون در سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، به نشانی www.shirazedc.co.ir ، با ورود به بخش میز خدمت الکترونیکی امکان ثبت و پیگیری تمام خدمات اعم از ثبت درخواست انشعاب برق، افزایش یا کاهش قدرت انشعاب، ادغام یا تفکیک انشعاب و خدمات پس از فروش مانند تغییرنام اشتراک برق، تغییرمکان داخلی کنتور برق، تغییر تعرفه، بررسی صورتحساب و دیگر خدمات فراهم شده است.

وی گفت: این اقدام در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و قابل دسترس شدن تمام خدمات شناسه دار شرکت توانیر، اجرایی شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: از این پس تمام مشترکان برق شرکت توزیع نیروی برق شیراز و متقاضیان انشعاب، این امکان را خواهند داشت که تنها با مراجعه به سایت این شرکت، بدون مراجعه حضوری به اداره برق یا دفاتر پیشخوان دولت، نسبت به ثبت درخواست خدمات و پیگیری آن اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز همچنین از ایجاد قابلیت پرداخت آنلاین قبوض برق از طریق مراجعه به سایت این شرکت خبر داد و اضافه کرد: افزایش سرعت پرداخت قبوض و اعمال آنی مبلغ پرداخت شده در سیستم اداره برق، امنیت در پرداخت قبوض، کاهش مراجعات مردم به بانک یا دستگاه های خودپرداز بانکی برای پرداخت قبوض از مزایای این اقدام نام برد .

احمدی گفت: توسعه بستر ارائه خدمات الکترونیکی توسط این شرکت، زمینه ساز کاهش قابل توجه حجم مراجعات، افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات، کاهش مواجهه حضوری شهروندان و مشکلات ناشی از این مواجهه و ارتقاء شفافیت در ارائه خدمات شده است .

مدیر روابط عمومی توزیع برق شیراز تاکید کرد که علاوه بر سایت این شرکت، بستر پرداخت آنلاین بهای برق مصرفی براساس مشخصات قید شده در قبوض از طریق تمام درگاه‌های بانک صادرات، اعم از خودپرداز، کارتخوان، اینترنت بانک و غیره فراهم شده است به گونه‌ای که بلافاصله هزینه پرداختی از بدهی مشترک کسر خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات