تقدیر از برترین‌های شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان

IMG_۶۶۷۲.JPG

همایش ایمنی و جشنواره تجلیل از برترین‌های شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با حضور مسوولان و کارکنان شرکت برگزار شد.

قائم‌مقام شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در این مراسم گفت: کاری که در صنعت برق انجام می‌شود یکی از بهترین و صادقانه‌ترین خدمات است.

مهندس سید مجید حیدری افزود: در اجرای فرایند برق رسانی زمانی که ما برق مطمئن را به مردم استان می‌رسانیم به خود می‌بالیم که توانسته‌ایم خدمتی را انجام دهیم.

حیدری تصریح کرد: کارهایی که ما در شرکت توزیع برق انجام می‌دهیم انگیزه مالی در آن دخیل نیست بلکه انگیزه معنوی که خدمت‌رسانی به مردم استان می‌باشد بیشتر خودنمایی می‌کند.

وی عنوان کرد: رضایت مشترکین و مردم استان مهمترین مولفه‌ای است که باعث می‌شود ما در این صنعت فعالیت داشته و خدمت‌رسانی انجام دهیم.

در ادامه معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان اظهارداشت: شخصی که قرار است در یک اداره مشغول به کار شود باید پنج تعهد داشته‌باشد تا بتواند در کار خود موفق باشد.

مهندس حمید ساعدپناه ادامه‌داد: تعهد به سازمان یا شرکتی که در آن مشغول بکار هستیم اولین تعهدی است که باید داشته‌باشیم و این بدان معناست که ما تلاش نماییم تا سازمان خود را ارتقا دهیم و همه کارکنان در این امر سهیم هستند.

ساعدپناه خاطرنشان‌کرد: تعهد بعدی که شخص باید به آن توجه نماید، تعهد به مشتری و مشترکین است و در برخورد با آنها باید تلاش نماید که ارباب رجوع خود را تکریم نماید و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی عنوان‌کرد: تعهد به خود یکی دیگر از تعهداتی است که ما باید داشته‌باشیم و در آن باید ابتدا خود را دوست داشته و مراقب سلامت خود باشد زیرا اینگونه می‌تواند دیگران را دوست داشته و خدمت بهتری را به مشترکین ارائه نماید.

ساعدپناه اضافه‌کرد: در بحث ایمنی یکی از اصولی که بسیار مهم می‌باشد این است که قبل از انجام کارها تفکر داشته‌باشد و اصل تفکر و اصل صبوری را برای حفظ جان خود و همکاران قبل از انجام کارها رعایت نماید.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: تعهد به کار چهارمین تعهدی است که یک شخص نسبت به سازمان خود دارد و براساس آن باید آنچه در شرح وظایف او درج شده را به دقت انجام دهد.

وی افزود: در هنگام کار باید ذهن، فکر و جسم او برای انجام کار موثر و درست تلاش نماید و اگر به تعهد خود به خوبی عمل نکند کم‌فروشی کرده‌است.

ساعدپناه به پنجمین تعهد اشاره و خاطرنشان‌کرد: تعهد به گروه کاری نیز تعهد دیگری است که شخص باید مورد توجه قرار دهد و در کاری که انجام می‌دهد باید مراقب دیگر همکاران خود نیز باشد.

این مسوول اظهارداشت: کار برق یک کار حساس است به همین دلیل باید نسبت به دیگر همکاران نیز احساس مسئولیت کرد زیرا یک لحظه غفلت باعث یک عمر پشیمانی می‌شود.

رییس بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان نیز در این مراسم گفت: ایمنی یک نکته مهم در کارهاست و در کارهای برقی باید این ایمنی به صورت جدی تری مد نظر قرار بگیرد.

فریبا بهزادی اظهارداشت: در بحث ایمنی باید به روز باشیم و از ایمنی سنتی دور شویم زیرا ایمنی سنتی نگاه ریشه‌ای به حوادث نداشته و همیشه نوک پیکان را به سمت کارگران نشانه گرفته‌است.

بهزادی ادامه داد: آموزش کارگران بسیار نکته مهمی است که خوشبختانه این موضوع در شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان مورد توجه قرار گرفته‌است.

وی خاطرشان کرد: برای انجام کارها و پروژه ها نیاز نیست که چندین مسوول ایمنی را مستقر کرد تا نکات ایمنی رعایت شود بلکه با آموزش کارگران می‌توان کاری کرد که هر کارگر مسوول ایمنی باشد.

بهزادی ادامه داد: کارها باید ایمن انجام شود و مشارکت گرفتن از کارگران می‌تواند تاثیر زیادی در انجام کار ایمن داشته‌باشد.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از نکاتی که برای کارگران باید مورد توجه قرار گیرد مدیریت استرس در آنهاست که تاثیر زیادی در روند کاری آنها به خصوص در حوزه برق می‌تواند داشته‌باشد.

رییس بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان یادآور شد: علاوه بر مدیریت استرس در کارکنان، آموزش‌های لازم نیز باید به خانواده‌های آنها داده شود تا کارگران را بهتر درک کرده و شرایط آنها را بفهمند.

در پایان مراسم از برترین‌های شرکت توزیع نیروی برق استان  در بخش های بهره برداری ، مشترکین، مهندسی و مدیریت برق برتر در حوزه ایمنی با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان

    شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان

    شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان یک شرکت در شهر بندرعباس می باشد

      نظرات