مانور عملیات پیش فرض زلزله برگزار شد

مانور عملیات پیش فرض زلزله برگزار شد

مدیر برق شهرستان دشتی:  مانور عملیات پیش فرض زلزله برگزار شد

مدیر برق شهرستان دشتی: با حضور ۱۲ اکیپ ، مانور عملیاتی پیش فرض زلزله در شهرستان دشتی استان بوشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر، جعفر میگلی نژاد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در این مانور که در شهرستان دشتی استان بوشهر برگزار شد، ۱۲ آکیپ عملیاتی شامل ۲۷ نفر از اکیپ های بهره برداری و مشترکین شهرستان دشتی و تنگستان حضور داشتند.

وی با قدردانی از دفتر روابط عمومی و مدیریت بحران شرکت توزیع برق استان بوشهر به عنوان ناظر عملیات، افزود:  این مانور به مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه انجام و کلیه خسارات، بازسازی ، مشترکین برق دار و شبکه پایدار ایجاد شد.

مدیر برق شهرستان دشتی: خسارات وارده در این زلزله فرضی ۲۲۰ میلیون تومان برآورد گردید که طی فرم های ۱ و ۲ توسط اکیپ اداری تکمیل و به ساختارهای تخصصی شرکت ارسال شد.

میگلی نژاد هدف از برگزاری این مانور عملیاتی را آمادگی مدیریت شرکت توزیع برق استان برای مواجه با حوادث بیان کرد و گفت: در راستای هماهنگی بین گروه های مشترک در ستاد و برنامه ریزی جامع در مدیریت بحران این مانور با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: تشکیل اتاق های ICS  هم زمان با اعمال فرماندهی جهت تمرین واقعی در شرایط مانور، وجود تجهیزات و کالاهای عملیاتی مدیریت بحران در انبارهای خاص در هر شهرستان در کنار تهیه تجهیزات شهرستان ها به پست موبایل ها همراه با یک دیزل ژنراتور از جمله بخشی از نیازهایی است که در این مانور به آن دست پیدا کردیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر

    شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر یک شرکت در شهر بوشهر می باشد

      نظرات