مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: تلاش های جهادی در صنعت برق باید دوچندان شود

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مجموعه همکاران خود خواست تلاش های شان را برای خدمات رسانی به مردم این استان دوچندان کرده و همانند ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی این تلاش ها جهادی تر باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " مهندس داود راهزادی " در نشستی با اعضای پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) این شرکت گفت: همه ما به خوبی می دانیم که برای به ثمر نشستن این انقلاب چه رشادت ها و شهادت هایی شدت گرفته و اکنون ما در برابر آن رشادت ها و شهادت ها مسوول هستیم.

وی با برشمردن برخی از ویژگی های کنونی انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی آن، اظهارداشت: باید بپذیریم که انقلاب اسلامی با وجود تمامی محدودیت ها و تنگناها، خدمات فراوانی را به مردم ارائه داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با بررسی اجمالی به انقلاب ایران و دهه های مختلف آن، می توان اذعان کرد که خدمات رسانی با وجود هشت سال دفاع مقدس و هشت سازندگی در عرصه های زیرساختی، خدمات قابل قبول و شایانی بوده است.

راهزادی با اشاره به برخی از خدمات انقلاب اسلامی در صنعت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: همه ما به یاد داریم که برق یاسوج مرکز استان تنها از طریق یک دستگاه ژنراتور تامین می شد و تنها نقطه دارای برق نیز شهرستان گچساران بدلیل شرایط نفتی آن بود.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش ها برای خدمات رسانی جهادی و بسیجی وار شد و اکنون بیش از ۲۶۰ هزار مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از هزار و ۷۲۰ روستای استان از نعمت برق برخوردار هستند درحالیکه تنها ۳۰ روستای استان قبل از انقلاب دارای شبکه های برق بودند، یادآورشد: در صنعت برق در چهل سال گذشته تحولاتی صورت گرفته که قابل قیاس با هیچ انقلابی نیست.

راهزادی گفت: اکنون که چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته بایستی تلاش ها برای ادامه مسیر انقلاب دوچندان شود و در این بین از هیچ کوششی نباید دریغ ورزید.

وی با تاکید براینکه در سال آینده از هم اکنون باید تدابیر بهتری جهت خدمات رسانی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در صنعت برق اندیشیده شود، ادامه داد: باید بسیجی وار به جنگ مشکلات رفت و نباید از تحریم ها و تهدیدها هراسید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات