برق تمام نقاط دارای جاده دسترسی در سطح استان وصل می باشد

برق تمام نقاط دارای جاده دسترسی در سطح استان وصل می باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری در پی ریزش برف وباران شدید و سرعت زیاد باد در اواخر هفته گذشته ، ۵۰ پایه برق رسانی شکسته وخساراتی به تاسیسات شبکه های توزیع وارد شد و برق برخی از مناطق استان قطع گردید که با تلاش اکیپ های عملیاتی این شرکت درهمان ساعات اولیه برق مناطقی که دارای مسیر دسترسی بودند ، وصل شد .

مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت در تشریح این خبر افزود : باتوجه به سرعت زیاد باد و بارش برف و باران ، در محدوده شهرستان کیار دکل خط انتقال ۴۰۰ کیلوولت بر روی خطوط فوق توزیع ۶۳ کیلوولت سقوط کرد و باعث قطعی برق در مناطقی از شهرستان های اردل وکیار شد که با تلاش نیروهای عملیاتی این شرکت در همان ساعات اولیه از خطوط فشار متوسط شهرستانهای مجاور برق دار گردید.

وی در ادامه به بارش سنگین برف در شهرستان کوهرنگ ونبود جاده دسترسی در  مناطق صعب العبور این شهرستان اشاره کرد و گفت : در روز جمعه برق برخی از روستاهای شهرستان کوهرنگ قطع و خساراتی به شبکه های توزیع این شهرستان وارد شد که درهمان روز مناطقی که دارای جاده دسترسی بودند رفع عیب وبرق دار گردید.

گفتنی است ۵۰ گروه عملیاتی شرکت توزیع برق استان با تلاش شبانه روزی اکثر مناطق شهری وروستایی استان در ساعات اولیه وقوع بحران برق دار کردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری

    شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری

    شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری یک شرکت در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات