افتتاح همزمان ۱۳ عنوان پروژه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

افتتاح همزمان ۱۳ عنوان پروژه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی توزیع نیروی برق شیراز، مهندس جلال زراعت پیشه گفت: امسال سالگرد پیروزی انقلاب را با شعار چهل سال پیشرفت و عظمت، افتخار به گذشته، امید به آینده گرامی خواهیم داشت و در این راستا، ۱۳ عنوان پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۹۸ میلیارد ریال در مجموعه مدیریتی توزیع برق شیراز افتتاح خواهد شد.

وی گفت: هر یک از ۱۳ عنوان پروژه شامل پروژه های متعددی خواهد بود که در زمینه های برقرسانی، توسعه شبکه، بهبود و ارتقا کیفی شبکه توزیع، توسعه عمرانی فضاهای اداری، احداث نیروگاه، استفاده از انرژی های نو و تجدید پذیر، روشنایی معابر، نیرورسانی، اصلاح لوازم اندازه گیری، کاهش تلفات و ... اجرایی، تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

مدیرعامل توزیع نیروی برق شیراز گفت: طرح توسعه شبکه های برق رسانی به مناطق شهری و روستایی، احداث ۲۵ دستگاه پست زمینی، توسعه شبکه برق رسانی کشاورزی و احداث ۲۰۰ پست هوایی، احداث شبکه های روشنایی معابر، تامین برق ۳۴۷۸۲ متقاضی شهری و روستایی و اجرای طرح های کاهش تلفات انرژی برق، بخشی از این پروژه ها است که با اعتباری بالغ بر ۲۵۴ میلیارد ریال اجرا و تکمیل شده است.

زراعت پیشه ادامه داد: بهره برداری از ساختمان های امورهای چهار، پنج و شش توزیع برق شیراز، نصب پنل خورشیدی به ظرفیت کل ۱۳۵۰ کیلووات، احداث بیش از ۱۲ کیلومتر فیبرنوری و اصلاح لوازم اندازه گیری با هدف کاهش تلفات فنی و احداث ۶.۷ مگاوات نیروگاه بخش دیگری از پروژه های آماده بهره برداری محسوب می شود که برای اجرای آنها ۴۴۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل توزیع برق شیراز خاطرنشان کرد: اجرا و بهره برداری از این پروژه ها با هدف، توسعه خدمات در ابعاد کمی و کیفی، کاهش تلفات انرژی برق، بهبود و ارتقا کیفی شبکه، افزایش پایداری شبکه، بهبود سطح خدمات و ارتقا رضایت مندی مشترکان، انجام شده است.

زراعت پیشه با تاکید بر صیانت از حقوق شهروندی گفت طی سالیان گذشته علاوه بر توسعه شاخصهای کمی همواره توسعه شاخصهای کیفی (تامین برق مطمئن و پایدار) نیز مد نظر شرکت توزیع برق شیراز بوده است و در این راستا به طور مستمر توسعه اتوماسیون شبکه، توسعه خط گرم، اصلاح، بهینه سازی و مقاوم سازی شبکه صورت گرفته است به

طوری که خوشبختانه امروز شرکت توزیع برق شیراز دارای شبکه ای پایدار و مقاوم و با کمترین میزان خاموشی و نوسانات و تلفات می باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز خاطر نشان کردند که در آستانه چهل سالگی فجر شکوهمند انقلاب اسلامی هیچ روستای بدون برق بالای ده خانواره در گستره عملکرد شرکت وجود ندارد و اکثریت روستاهای زیر ده خانوار نزدیک به شبکه نیز دارای برق می باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات