پست ۲۳۰/۶۳ کیلو ولت "نفلین سینیت" سراب به بهره برداری رسید

پست ۲۳۰/۶۳ کیلو ولت "نفلین سینیت" سراب به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق آذربایجان، پست برق ۲۳۰.۶۳ کیلوولتی طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، مهندس محمدحسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر، دکتر روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان، دکتر خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو، دکتر یوسف داوودی نماینده مردم سراب، در مجلس افتتاح شد.
پست برق ۲۳۰.۶۳ کیلوولتی طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب با سرمایه گذاری مشترک وزارتخانه های نیرو و صمت اجرا شده است.
هدف از اجرای این طرح، تامین برق طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب، تقویت شبکه فوق توزیع منطقه سراب، مهربان و هریس و رفع افت ولتاژ پست ها و پرباری خطوط منطقه است.
یک دستگاه ترانس ۲۳۰/۶۳ کیلوولت، چهار دستگاه فیدر خط و یک دستگاه فیدرترانس ۲۳۰ کیلوولت، شش دستگاه فیدر خط و دو دستگاه فیدرترانس ۶۳ کیلوولت از مشخصات این پروژه به شمار می آیند.
رییس مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: رویکرد ما در مسایل مربوط به آب و برق حرکت به سمت مصالح اجتماعی بوده و بر این اساس تقاضا را باید مدیریت کنیم که سیاست درستی است.
دکتر لاریجانی افزود: اگرچه رویکرد نظام آبرسانی و برق رسانی به نقاط محروم است اما بر اساس سیاست یاد شده بارگذاری مدیریت انرژی و قیمت گذاری آن طوری باشد که امکان بهره مندی مناسب مردم افزایش یابد.

شایان ذکر است پس از بهره برداری افتتاح پست ۲۳۰.۶۳ کیلولت نفلین سینیت سراب، دکتر روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان گزارشی از مشخصات فنی و اهداف این پست مهم را به دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داد.
در این مراسم همچنین موافقت نامه اجرا و بهره برداری از طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران 'ایمیدرو'، و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران 'ایدرو' امضا شد.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات