پیام دعوت مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، کارکنان این شرکت و شهروندان غیور پایتخت را ، برای حضوری پرشور در راهپیمایی فردا، دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ حسین صبوری، مدیر عامل ، این شرکت،ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی، طی پیامی کارکنان این شرکت و شهروندان غیور پایتخت را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
یوم الله ۲۲بهمن، یادمان حماسه پیروزی، روز استحکام پایه ‌های انقلاب و یاد و خاطره امام راحل(ره)  و ادای احترام به مقام والای شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن مشارکت داشته اند .
در میثاقی دوباره با آرمان های مقدس انقلاب ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدالظله العالی) ، فردا کارکنان  و خانواده پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، همراه و همگام با مردم فهیم شهرتهران و سایر هم میهنان، با حضور پررنگ و پرشور خود نشان می دهند، که مثل همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و همچنان پرتلاش در عرصه خدمت رسانی به مشترکان فهیم پایتخت، به سوی افق های روشن حرکت می کنند.
این شرکت همواره در راستای ارج نهادن به حقوق مشترکان که سرمایه های اجتماعی صنعت برق، هستند پیشگام بوده و سعی خود را در پاسخگویی مستمر و شبانه روزی به انتظارات به حق مردم،  سرلوحه کار خود قرار داده است. تمامی کارکنان پرتلاش در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با همت مضاعف ، در خدمت مردم شریف پایتخت می باشند.
صبوری ادامه داد: از درگاه یگانه بی همتا، به شکرانه نعمت عظیم انقلاب اسلامی ایران،توفیق خدمت شایسته به مردم بزرگ ایران را، برای تمامی تلاشگران عرصه صنعت برق کشور، خواستارم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات