حضور برق منطقه ای مازندران در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در ساری (۱۳۹۷/۱۱/۲۴)

نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در دو شعبه سالن هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ویژه دستگاه‌های اجرایی و حسینیه عاشقان کربلا ویژه دستگاه‌های فرهنگی و بسیج با رویکرد دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

گفتنی است هر دو شعبه این نمایشگاه با حضور حسین‌زادگان استاندار مازندران، رضایی فرماندار ساری و جمعی دیگر از مسئولان شهری و استانی افتتاح و آغاز به کار کرد.

نمایشگاه  دستاوردهای ۴۰ ساله حوزه کاری دستگاه‌های اجرایی استان و مرکز مازندران در ۳۹غرفه نمایشگاهی تا ۲۲ بهمن‌ماه جاری در معرض دیدگان مردم این خطه قرارگرفت این نمایشگاه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۵ عصر تا ۲۰ شب برای علاقه‌مندان دایر بود.

این نمایشگاه  با عنوان"اقتدار و پیشرفت" به همت استانداری مازندران، فرمانداری ساری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برپاشد.

دراین نمایشگاه شرکت برق منطقه ای مازندران درسالن هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ویژه دستگاه‌های اجرایی حضور موثر وگشترده داشت ودستاوردهای چهل ساله انقلاب در بخش صنعت برق را بشکل نمودار، بنر، برشور، دموی کامپیوتری، فیلم، عکس، اینفوگراف، اینفومیشن و دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی ساخت داخل به معرض دید عموم علاقمندان  گذاشت.

از غرفه برق مازندران حسین‌زادگان استاندار مازندران، دکتر یوسف نژادنماینده مردم ساری ومیاندرود در محلس شورای اسلامی، رضایی فرماندار ساری و جمعی دیگر از مسئولان شهری و استانی بازدید گردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای مازندران

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای مازندران

    شرکت برق منطقه ای مازندران

    شرکت برق منطقه ای مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات