فاز اول پست کیانشهر اهواز به بهره برداری رسید

فاز اول پست کیانشهر اهواز به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: فاز اول پست کیانشهر یک اهواز این شرکت با ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر به بهره برداری رسید و ورود و خروج خط ۲۳۰ کیلو ولت اهواز ۲- سپیدار در پست صنایع نیز به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ ارزش سرمایه گذاری فاز اول پست ۱۳۲,۳۳ کیلو ولت کیانشهر یک را ۲۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
وی افزایش ظرفیت تامین انرژی برق مورد نیاز کیانشهر را از اهداف بهره برداری این پروژه دانست و افزود: کاهش بارگیری پست های مجاور از جمله پست های لشکر، کیان آباد و کیانپارس و افزایش پایداری و احتمال خاموشی شبکه توزیع و افزایش قابلیت مانور در شبکه توزیع از دیگر اهداف برقدار شدن فاز اول پست کیانشهر یک است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از تکمیل ورود و خروج خط ۲۳۰ کیلو ولت اهواز ۲- سپیدار در پست صنایع نیز خبر داد و تصریح کرد: این پروژه از لیست ماموریت های ویژه شرکت برای آماده سازی شبکه جهت عبور از تابستان پیش رو است.
دشت بزرگ بیان کرد: ارزش سرمایه گذاری برقداری این خط هشت میلیارد ریال می باشد و در کاهش خاموشی ها و افزایش پایداری شبکه در کلانشهر اهواز نقش ویژه ای خواهد داشت.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات