برگزاری دوره آموزشی «مهارت های عمومی مدیریت ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق آذربایجان، در این دوره آموزشی که از سوی دفتر برنامه ریزی منابع انسانی و آموزش این شرکت و در دو جلسه طی ترتیب یافت، جمعی از مدیران و کارشناسان برق آذربایجان در آن شرکت داشتند.

دکتر ملکی در ابتدای این جلسات ضمن میان اصول و مبانی مهارت مدیریتی در مکالمات تلفنی  اظهار داشت که موفقعیت تماس تلفنی صرف نظر از نوع و هدف آن، بستگی به پنج عامل اساسی ذیل دارد.
قواعد ارتباط تلفنی
نحوه بکار بردن صدا
استفاده از زبان
گوش دادن
ایجاد گفت و شنود دو طرفه
وی همچنین در ادامه این دوره آموزشی به انواع مدل های بیانی در مکالمات تلفنی اشاره کرده و ارتباطات کلامی و نیز انواع کانال های ارتباطی اعم از گفتاری و نوشتاری شامل تصاویر، بیانات چهره ای، حرکات و ژست ها را برای حاضریه تشریح کرد.

مدرس دوره در پایان به فرآیند ارتباط در مکالمات تلفنی نیز اشاره کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات