مدیرعامل برق غرب: اعمال بیش از ۱۸ میلیارد ریال تخفیف در قبوض انرژی مصرفی مشترکین صنایع سنگین در شرکت برق منطقه ای غرب

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب از اعمال بیش از ۱۸ میلیارد ریال تخفیف در قبوض انرژی مصرفی مشترکین صنایع سنگین این شرکت در استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام که در طرح های کاهش پیک بار و ذخیره عملیاتی سال ۹۷ با این شرکت همکاری و مشارکت داشته اند، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای غرب، مهندس علی اسدی مدیرعامل این شرکت گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر و به منظور کاهش پیک بار، به مشترکین صنایع سنگین که در طرح های کاهش پیک بار و ذخیره عملیاتی بیشترین همکاری را با شرکت های برق منطقه ای داشته باشند، شامل اعمال تخفیف در قبوض انرژی مصرفی می گردند.

وی افزود: بر همین اساس، بخشنامه مذکور به ۱۹ مشترک صنعتی حوزه تحت سرپرستی در استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام ابلاغ و نسبت به امضای تفاهم نامه فی مابین اقدام گردید.

مهندس اسدی گفت: پس از گذر از پیک بار در سال ۱۳۹۷ و بر اساس محاسبات سامانه جامع پیک بار، نسبت به شناسایی مشترکین صنایع سنگین که بیشترین همکاری را با شرکت برق منطقه ای غرب داشته اند، اقدام و میزان تخفیف بهای انرژی مصرفی آنها محاسبه و در قبوض دی ماه ۱۳۹۸ این صنایع اعمال گردید.

مدیر عامل برق غرب گفت: شرکت سیمان سامان غرب، شرکت صنایع سیمان غرب، شرکت پتروشیمی بیستون(مشعلداران) و شرکت کاشی کاژه در استان کرمانشاه، شرکت سیمان کردستان در استان کردستان و شرکت سیمان ایلام در استان ایلام شرکت هایی بودند که بیشترین همکاری را در طرح کاهش پیک بار با این شرکت داشته اند.

وی با اشاره به اینکه شرکت صنایع سیمان غرب علاوه بر مشارکت در طرح کاهش پیک بار، در طرح ذخیره عملیاتی نیز با این شرکت همکاری داشته است، افزود: در مجموع ۱۸ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال تخفیف در قبوض انرژی مصرفی شش مشترک از ۱۹ مشترک صنایع سنگین حوزه تحت سرپرستی اعمال شد.

مهندس اسدی در پایان گفت: همکاری مشترکین صنایع سنگین با شرکت برق منطقه ای غرب به منظور تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین خانگی و کمک به شبکه برق غرب بوده است که در همین جا از مدیران این صنایع قدردانی می گردد.

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات