#چهل_سال_خدمت_صنعت_برق_غرب؛(۴)

‌افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری مشترکان برق نسبت به ابتدای انقلاب/ رشد ۲۴ برابری اوج بار مصرف شبکه در غرب کشور

مشترکین برق در حوزه تحت سرپرستی شرکت برق منطقه ای غرب در ابتدای انقلاب حدود یکصد و ده هزار مشترک بوده است که این رقم هم اکنون با رشد ۱۵ برابری به بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای غرب، مهندس علی اسدی مدیرعامل این شرکت گفت: مشترکین برق در حوزه تحت سرپرستی این شرکت در ابتدای انقلاب ۱۱۰ هزار و ۴۲۴ مشترک بوده است که این رقم هم اکنون با رشد ۱۵ برابری به یک میلیون و ۶۱۴ هزار مشترک رسیده است.

وی افزود: در ابتدای انقلاب پیک بار در غرب کشور ۷۶/۷ مگاوات بوده که هم اکنون با رشد ۲۴ برابری به یک هزار و ۸۳۹ مگاوات افزایش پیدا کرده است.

مهندس اسدی گفت: تعداد مشترکین در استان کرمانشاه از ۶۸ هزار و ۸۳۴ مشترک به ۷۵۷ هزار، در استان کردستان از ۳۱ هزار ۴۹۳ مشترک به ۶۳۶ هزار، در استان ایلام از ده هزار و ۹۷ مشترک به ۲۲۱ هزار مشترک و به ترتیب رشد ۱۱، ۲۰ و ۲۲ برابری نسبت به ابتدای انقلاب را داشته اند.

وی افزود: بر همین اساس، پیک بار در استان کرمانشاه با رشد ۱۵ برابری از ۵۵ مگاوات به ۸۴۰ مگاوات، در استان کردستان با رشد ۳۰ برابری از ۱۷/۴ مگاوات به ۵۲۶ مگاوات و در استان ایلام با رشد ۸۳ برابری از ۴/۳ مگاوات به ۳۵۸ مگاوات افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل برق غرب در پایان با اشاره به افزایش تعداد ترانس های انتقال و فوق توزیع از ۷ دستگاه به ۱۱۷ دستگاه و رشد ۱۷ برابری نسبت به ابتدای انقلاب گفت: ۷ دستگاه ترانس مذکور فقط در استان کرمانشاه بوده که هم اکنون با رشد حدود ۸ برابری به ۵۴ دستگاه رسیده است و استان های کردستان و ایلام نیز که فاقد ترانسفورماتور انتقال و فوق توزیع بوده اند، هم اکنون به ترتیب دارای ۳۲ و ۳۱ دستگاه ترانس انتقال و فوق توزیع می باشند.

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات