تقدیر  کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان  شازند از شرکت برق منطقه ای  باختر

تقدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان شازند از شرکت برق منطقه ای باختر

کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شازند از مشارکت همکاران در طرح اکرام ایتام و محسنین با اهدای لوح سپاس ، تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی برق باختر ، در این برنامه مسئول واحد ایتام کمیته امداد استان مرکزی با حضور در برق باختر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مددجویان و خانواده های تحت پوشش آنان ، از همکاری و کمک های انجام گرفته از سوی مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه ای باختر در طرح تکریم ایتام و محسنین تقدیر و اعلام داشت :برق باختر در این همراهی و همدلی همواره جزو شرکت های پیشگام و پیشقدم بوده است.
همچنین "فرهاد شبیهی "مدیر عامل برق باختر در این دیدار گفت: بی شک مهرورزی و خدمت به مردم بزرگوار ایران اسلامی نعمتی والا و برتر است .
بر اساس این گزارش "طرح محسنین" از سال ۹۰ به صورت آزمایشی در ۵ استان کشور با هدف حمایت مالی از کودکان با سرپرست ناتوان شروع شد و در حال حاضر حدود ۱۱۰ هزار کودک در قالب این طرح از کمک‌های مادی مردم خیر و نیکوکار کشورمان بهره‌مند می‌شوند؛ علاوه بر این تعداد که دست مهربانی هموطنان عزیز، یاریگر این خانواده‌ها هستند، ۲۰۰ هزار کودک با سرپرست ناتوان در کشورمان زندگی می‌کنند که بیش از پیش نیازمند توجه و محبت همنوعان خود هستند. "طرح محسنین" با هدف حمایت از این کودکان و با حمایت کمیته امداد امام(ره) درصدد است از مردم خیّر کشورمان که علاقه‌مند به مشارکت در طرح مذکور هستند، ثبت نام کرده و مقدمات حمایت از این کودکان را فراهم آورد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای باختر

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای باختر

    شرکت برق منطقه ای باختر

    شرکت برق منطقه ای باختر یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات