برگزاری جشن گرامیداشت روز مادر و هفته زن در سالن مهرگان ساری (۱۳۹۷/۱۲/۰۸)

با همت دفتر امور بانوان و خانواده صنعت آب و برق، همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، جشن بزرگداشت مقام مادر با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از بانوان صنعت آ ب و برق، اعضای شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مازندران و چند تن از معاونین استانداری مازندران  برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که با استقبال چشمگیر بانوان برگزار شد، مهندس افضلی ریاست شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مازندران، ضمن خوش آمد و تبریک ولادت حضرت فاطمه (س)، تقارن تولد معجزه بزگ قرن امام خمینی (ره) را با طلیعه دهه پنجم انقلاب اسلامی تبریک گفتند.

مهندس افضلی ضمن بیان وی‍ژگی های حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: در نگاهی به سیره عملی و رفتاری بانوی دو عالم حضرت زهرا (س)، توجه ما به مولفه همسرداری و تربیت فرزندان صالح جلب می شود.

وی با اشاره به وی‍‍‍ژگی های مسئولیت پذیری و دقت عمل و تعهد بانوان افزود: این نگرش وجود دارد که زنان توانمند علاوه بر نگاه ویژه  به خانه و خانواده در کار نیز بسیار سختکوش و موثرند و این به صورت عینی در شما عزیزان بارز و هویداست.

ایشان تصریح کرد: با توجه به اینکه نگاه صنعت آب و برق نگاه جنسیتی نیست بلکه قابلیتی است و مدیران بر اساس شایسته سالاری انتخاب می شوند و بسترهای لازم برای حضوربانوان در عرصه های مدیریتی فراهم است . امیدوارم که در سال آینده در جشن روز مادر و مقام زن تعداد بیشتری از مدیران صنعت آب و برق استان از جمع شما بانوان باشند.

در ادامه خانم مجیدی معاون مدیر کل اموربانوان و خانواده استانداری هم ضمن عرض خیرمقدم و تبریک اظهار داشت: هدف امام خمینی (ره) از نامگذاری روز تولد حضرت فاطمه (س) به روز زن و مادر این بود که ضمن گرامی‌داشت مقام مادر و منزلت زن برای همیشه یادآور آن باشد که آن خاتون بهشتی بی تردید زیباترین و متعالی ترین الگوی جاودانه، نه تنها برای زنان بلکه برای همه انسان های جهان است.

ایشان همچنین عنوان داشت: نیمی از افراد متعهد، خلاق، و مولد  جامعه را زنان تشکیل می دهند اما در بعضی از عرصه ها به ویژه مدیریتی و سیاست گذاری و سیستم های کلان به آن جایگاه شایسته دست نیافتند.

در این مراسم از همسر معزز شهید علی باقریان به نیابت از بانوان ایثارگر که الگوهای صبر واستقامت هستند تجلیل شد. سپس از دستاوردهای بانوان موفق و فرهیخته صنعت آب و برق در حوزه تالیف کتاب و تولیدنرم افزار و استارت اپ ویکند با حضور اعضای محترم شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مازندران رونمایی شد.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از خانم های فرهیخته شرکت آب و برق و بانوان نمونه تجلیل به عمل آمد و جوایزی اهدا شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای مازندران

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای مازندران

    شرکت برق منطقه ای مازندران

    شرکت برق منطقه ای مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات