سامانه ملی مهرسان در شرکت توزیع برق استان سمنان راه اندازی شد

سامانه ملی مهرسان در شرکت توزیع برق استان سمنان راه اندازی شد

برای اجرای یکپارچه خرید تضمینی برق فتوولتائیک

سامانه ملی مهرسان در شرکت توزیع برق استان سمنان راه اندازی شد

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان از راه اندازی و بهره برداری سامانه ملی مهرسان خبر داد.

سیدمحمد حسینی نژاد بیان داشت : به منظور اجرای یکپارچه طرح خرید تضمینی برق فتوولتائیک ویژه مشترکان در محیطی کاملاً دیجیتال ، این سامانه در شرکت توزیع برق استان و با نظارت سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی ایران (ساتبا) مورد بهره برداری واقع شد .

وی یادآورشد : سامانه مورد اشاره امکان مدیریت و پایش کلیه فعالیت های مربوط به اجرای نیروگاه های فتوولتائیک برای مشترکان یک تا ۱۰۰ کیلووات از مرحله ثبت نام تا احداث نیروگاه ، صدور صورت حساب و پرداخت آن را فراهم می سازد.

وی با اشاره به این که طراحی و ساختار سامانه در محیطی کاملاً دیجیتال انجام شده و کلیه فرآیندهای اجرایی آن غیرحضوری است گفت: این سیستم براساس نظام کارتابلی و ارجاع عملکرد بنیان گذاشته شده و دارای ساختاری چهارگانه برای مشترکین ، شرکت توزیع برق ، پیمانکاران و ساتبا طراحی گردیده است .

وی تصریح کرد: این سامانه امکان قرائت لوازم اندازه گیری نیروگاه ها به صورت آنلاین و ارائه انواع گزارش ها ، تحلیل ها ، آمارها و نمودارهای مورد نیاز و اطلاع رسانی ویژه مشترکین و پیمانکاران را دارا می باشد .

حسینی نژاد تصریح کرد : متقاضیان احداث نیروگاه جهت دسترسی به این سامانه می توانند به وب سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به نشانی www.semepd.ir لوگوی نیروگاه خورشیدی مراجعه و ثبت نام ، پیگیری ، مشاهده صورت حساب ها و کلیه امور مربوط به این بخش را به انجام برسانند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات