دوشنبه، 5، فروردین، 1398 | Monday، 25 March، 2019

آغاز ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت توزیع نیروی ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، در جلسه آغاز طرح ممیزی این شرکت که در سالن جلسات شرکت برگزار شد مدیرعامل این شرکت با اشاره به دستآوردهای شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در بالابردن سطح کیفیت خدمات رسانی به مشترکان برق گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به عنوان یکی از شرکت های پیشروی کشور هم اکنون از جایگاه مناسبی در بین شرکت های توزیع نیروی برق در کشور برخوردار است و ارتقای بیش از پیش کیفیت خدمات رسانی، شاخص های تامین برق از اهداف اصلی این شرکت به شمار می رود.

مهندس علیرضا علیزاده با اشاره به اهداف چشم انداز ۱۴۰۴ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: در چشم انداز ۱۴۰۴ در نظر داریم میزان خاموشی های برق مشترکان برق استان را به ۱۴۰ دقیقه در سال برسانیم،هم اکنون میزان خاموشی برق در استان زنجان با حدود ۳۶۵ دقیقه در سال و از میانگین کشوری پایین تر است.

مهندس علیزاده همچنین به صفر رساندن مراجعه حضوری مشترکان برق به واحد های این شرکت را از دیگر اهداف چشم انداز ۱۴۰۴ توصیف کرد و افزود: با راه اندازی نرم افزار سامانه برق زنجان "سبز" و ارائه خدمات غیرحضوری از طریق این اپلیکیشن و همچنین پرتال سازمانی شرکت توزیع برق استان زنجان قدم های بلندی برای رسیدن به این چشم انداز برداشته شده است.

وی از تلفات ۸ درصدی انرژی در شبکه برق رسانی استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: این میزان تلفات از میانگین کشوری (میانگین تلفات برق کشوری ۱۰ درصد است) پایین تر بوده و در تلاش هستیم تا سال ۱۴۰۴ این تلفات را به ۴ درصد برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با استقبال از حضور تیم ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه IMS  در این شرکت گفت: بررسی عملکرد شرکت و ممیزی سیستم مدیریتی و رصد عملکرد سازمان به شناخت نقاط ضعف و قوت سیستم کمک می کند و برای ارتقای کیفیت خدمت رسانی، شاخص ها و هدف اصلی شرکت که رضایت مندی جامعه است به استقرار سیستم های ممیزی مدیریت نیاز است.

لینک اصل محتوا در شركت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

نظرات کاربران

اخبار عمرانی استانها کانال تگرام اخبار عمران، معماری و شهرسازی