اجرای طرح اصلاح  و احداث ۲۱۳ هزار متر شبکه توزیع برق در استان سمنان

اجرای طرح اصلاح و احداث ۲۱۳ هزار متر شبکه توزیع برق در استان سمنان

اجرای طرح اصلاح  و احداث ۲۱۳ هزار متر شبکه توزیع برق در استان سمنان

طرح اصلاح و احداث ۲۱۳ هزار و ۴۰۰ متر شبکه توزیع برق در استان سمنان عملیاتی شده است .

سرپرست معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان با اشاره به این که از آغاز امسال تا به حال ، طرح توسعه ۵۵ هزار متر شبکه ۲۰ کیلوولت زمینی و هوایی به انجام رسیده گفت: بهینه سازی ۵۶ هزار و ۳۰۰ متر خطوط فشار متوسط نیز عملیاتی گردیده است .

رضا علی اصغری با بیان این که طرح احداث ۴۱ هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی اجرائی شده افزود : بهسازی ۶۰هزار و ۷۰۰ متر خطوط فشار ضعیف ، در زمره فعالیت هائی است که توسط واحدهای اجرائی این شرکت انجام شده است .

وی اضافه کرد : ۲۰۳ ایستگاه هوائی و زمینی توزیع برق به منظور تغذیه برق متقاضیان و مشترکان جدید در استان ، از شروع سال جاری تا زمان حاضر ،  نصب و به بهره برداری رسیده است .

وی با ابراز این که ۱۹۴ دستگاه پست هوایی توزیع برق اصلاح گردیده تصریح کرد : بهینه سازی ۳۴ ایستگاه زمینی در شمار برنامه های اجرائی شده محسوب می شود .

علی اصغری با عنوان این که ۸۶۱ دستگاه چراغ جدید روشنایی در سطح معابر استان نصب شده خاطر نشان کرد : یک هزار و ۵۵۷ چراغ نیز بهسازی و تعویض شده است .

وی یادآور شد : در راستای عملیاتی نمودن طرح های توسعه و احداث ذکر شده ، مبلغ ۱۸۴ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال هزینه صرف گردیده است . لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات