تودیع و معارفه سرپرست جدید معاونت فروش و خدمات مشترکین در شرکت

تودیع و معارفه سرپرست جدید معاونت فروش و خدمات مشترکین در شرکت

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان :

بالاترین فضیلت ها خدمت شایسته به مردم است

سرپرست جدید معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان معرفی شد .

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در آئین تکریم معاون فروش و خدمات مشترکین و معارفه سرپرست جدید این معاونت بیان داشت : پرفضیلت ترین امور ، خدمت صادقانه و شایسته به مردم است .

سیدمحمد موسوی زاده با عنوان این که خدمات صنعت برق گسترده و زندگی مردم وابسته به برق می باشد گفت: عرصه ی خدمت برای ما فراهم است و خداوند توفیقی عطا نموده تا در این عرصه خدمت رسانی ، نیازهای مردم را برطرف کرده و به آنها نفع برسانیم .

وی با اشاره به این که فرآیند های بهره برداری و مشترکین در صنعت توزیع برق بسیار مهم می باشند افزود: بهره برداری محمل خدمات را فراهم کرده و شبکه و تاسیسات صنعت توزیع برق که احداث می شوند ، وظیفه نگهداری ، تعمیرات و سرویس به موقع با این بخش می باشد که یکی از مهم ترین ماموریت های شرکت به شمار می رود .

وی با ابراز این که بخش مشترکین علاوه بر اهمیت ، حساسیت ویژه ای هم دارد اضافه کرد: فرآیند مشترکین به واسطه ی این که منابع شرکت را تامین می نماید و فعالیت های این بخش مستقیماً با مردم در ارتباط می باشد ، می باید این دو موضوع حتماً مد نظر بوده تا به نحو شایسته ای عملیاتی شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تصریح کرد: پاسخگوئی به هنگام توام با خوش رویی و سعه صدر همواره می بایست سرلوحه  کارهای ما باشد و گشاده رویی ایجاد اطمینان نموده  و یک سرمایه محسوب می شود .

سیدمحمد موسوی زاده خاطر نشان ساخت : آرمان صنعت برق طی مسیر در جهت هوشمند سازی و خدمات غیرحضوری است که می باید با تلاش بیشتری برای استقرار کامل آن در شرکت انجام شود .

گفتنی است : این آئین که در قالب شورای معاونین و مدیران شرکت توزیع برق استان به انجام رسید، با اعطای حکم بازنشستگی "احمد غنی پور" که پس از ۳۰ سال تلاش و زحمات ارزنده و شایسته در صنعت برق استان به این افتخار نایل شده اند ، تجلیل به عمل آمده  و "محمدرضا لشکری" به عنوان سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان معرفی شد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات